• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den här busen går ju dessutom hyffsat rätt, +0,6/dygn. Det är godkänt.
A145A601-62D8-435A-8F34-70219401E2AC.jpeg

4C298C93-98ED-44CB-B651-DC00FD42F909.png

Verkar som de bla tillverkar sub inspirerande klockor med bra specifikationer. Finns i typ alla färger. Men faktiskt aldrig sett någon här på Ks.
Screenshot_20190615_144057_com.android.chrome-01.jpeg
Screenshot_20190615_144108_com.android.chrome-01.jpeg
Screenshot_20190615_144125_com.android.chrome-01.jpeg
Har varit och nosat på några GMT när de varit på MD. Vad jag förstår säljs de bara via återförsäljare typ Joma. Det finns massor med olika modeller, dress, dykare och kronografer. Men jag vet inget om kvalitet och dylikt, de är inte helt billiga.

Såg denna häromdagen och nu har Gnomon 24h flash sale med $US100 i rabatt, tycker den var mycket trevlig. För $US998 inkl. rabatten och egenskaper som 40mm boett i 904L ej det sedvanliga 316L, 13,5mm hög, vattentät till 100m, skruvad krona och tritium tuber är den hyfsat prisvärd. Synd på Day-Date som förstör tavlans harmoni här, annars hade jag nog slagit till på en sådan.

Edit: Koden ball100 kan appliceras för fler Ball hos Gnomon under kommande 24h, har dock inte stämt av på vilka utöver denna

unnamed.png

Senast ändrad:
Jag köpte en Squale rootbeer nyss :)
Jag är avundsjuk! Jag måste ha en!
Jag ser framför mig hur jag har på mig en sådan framåt sensommaren, solen är på väg och gå ner. Jag sitter kvar vid grillen och sneglar på hur glöden sakta dör ut samtidigt som min Squale Root Beer tindrar med sin sunburst mot mig.
Våra blickar möts och vi känner oss närmare varandra än någonsin.

Som sagt, jag måste ha en Root Beer.

IMG_20190615_155827.jpg
Jag vet att den har en egen tråd och allt men inget slår fan denna när det gäller trädgårdsarbete. Fattar inte alla som klagar över att klippa gräset. Soulfly i lurarna och egentid, värsta lyxen säger jag. :cigar:
Själv steker jag köttfärs och lyssnar på Rob Halford och grabbarna. Kom nyss hem från simhallen, simmar 30 min typ 3-4 ggr i veckan för att hålla den djävulska diabetesen i schack.
IMG_5817.JPG

Jag är avundsjuk! Jag måste ha en!
Jag ser framför mig hur jag har på mig en sådan framåt sensommaren, solen är på väg och gå ner. Jag sitter kvar vid grillen och sneglar på hur glöden sakta dör ut samtidigt som min Squale Root Beer tindrar med sin sunburst mot mig.
Våra blickar möts och vi känner oss närmare varandra än någonsin.

Som sagt, jag måste ha en Root Beer.
Mmm riktigt poetiskt där....
jag kan se det framför mig också. Allt snack om Squale gör ju att man bli jävulskt sugen på en. Plus att jag saknar den jag hade en gång i tiden.
I topp på önskelistan för squale ligger helt klart den fina Ondan som du precis sålde till @kjesul , tätt följd av Fumoso’n som @Watchie lägger upp bilder på lite titt som tätt. Helt onödigt fina klockor

Mmm riktigt poetiskt där....
jag kan se det framför mig också. Allt snack om Squale gör ju att man bli jävulskt sugen på en. Plus att jag saknar den jag hade en gång i tiden.
I topp på önskelistan för squale ligger helt klart den fina Ondan som du precis sålde till @kjesul , tätt följd av Fumoso’n som @Watchie lägger upp bilder på lite titt som tätt. Helt onödigt fina klockor
Jag har ett gäng jag kan tänka mig. En värdig ersättare till Ondan är en annan Onda. Laguna varianten är mycket trevlig tycker jag.
Squale50AtmosOndaLaguna1.jpg

Tillbaka
Topp