MmmummaAmerikanskt ikväll
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MmmummaAmerikanskt ikväll
![]()
Jag har ett gäng jag kan tänka mig. En värdig ersättare till Ondan är en annan Onda. Laguna varianten är mycket trevlig tycker jag.
![]()
Ja, i det här fallet gör jag ett undantag. Precis som med Onda AzzuronFantastiskt fin. Klarar du dig utan länk?
Bra skjorta. Har en likadanRöd och blå efter paintboll med lite kollegor var det magiskt att slå sig ner med ett par öl i solen. Tillsammans med kollegorna och min Spinnaker, skål på er vänner
![]()
Bra skjorta. Har en likadan![]()
Det vet du min vän, det vet duJag är avundsjuk! Jag måste ha en!
Jag ser framför mig hur jag har på mig en sådan framåt sensommaren, solen är på väg och gå ner. Jag sitter kvar vid grillen och sneglar på hur glöden sakta dör ut samtidigt som min Squale Root Beer tindrar med sin sunburst mot mig.
Våra blickar möts och vi känner oss närmare varandra än någonsin.
Som sagt, jag måste ha en Root Beer.
Jajamen! Favorit för mig året runtJasså, från Grand Frank? Snygg spaningUnderbart, skjortan är en riktig sommarfavorit
![]()
Finnishen är helt otrolig!Fasen vad fin den är!
Mycket vacker och jag är mycket hedrad över att förknippas med en wrist roll
Den där är riktigt fin. Är det inhouse urverk på den?Amerikanskt ikväll
![]()
Haha, frågan är hur många som var med på den tiden... gamla hederliga Atari 2600.Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det
![]()
Inte så långt bak i tiden men min första dator var en vic-20Haha, frågan är hur många som var med på den tiden... gamla hederliga Atari 2600.
Jag vet inte var gränsen egentligen går men vad jag har läst och förstått så är urverket egentillverkat men byggt på/inspirerat av ett ETA, men kan inte ta gift på att jag har rätt.Den där är riktigt fin. Är det inhouse urverk på den?
Ohyggligt snygg den därIbland är den svart.![]()
Sjukt bra skjorta! Och klocka såklartRöd och blå efter paintboll med lite kollegor var det magiskt att slå sig ner med ett par öl i solen. Tillsammans med kollegorna och min Spinnaker, skål på er vänner
![]()
Riktigt bra! Fin bild som verkligen visar hur mysig tavlan ärSommarmyser ute med hunden. Studenten här i Eskilstuna idag, tur att man bor utanför stan nu för tiden
![]()
Det är värmen och gemenskapen som gör detNu har jag varit medlem på detta forum sen 2014. Men den här tråden är den klart trevligaste och roligaste som jag hittat. Skål på er alla!![]()
![]()
Jajamen! Favorit för mig året runt![]()
Sitter som gjuten även på studentpartaj.
![]()