FOQ
Guld
Stenhård Vodka! Bra rebranding av Koskenkorva. Blev så mycket mer intressant efter det. Intressant att vodka får vara 37,5 % men kan kallas det fortfarande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rävgift, varit på för många kryssningar i tidiga 20-års åldern. Lite "smaken man aldrig minns"
Det är yrseln jag vill åtRävgift, varit på för många kryssningar i tidiga 20-års åldern. Lite "smaken man aldrig minns"![]()
KlassikerDet är yrseln jag vill åt![]()
Ja visst är detKlassiker![]()
Haha ja då fyller den verkligen sitt syfteDet är yrseln jag vill åt![]()
Det var ju du, 4 minuter senJa visst är det
Minns ej vem det var som myntade det dock.
Nu blev man ju lite nostalgisk. Minns inte om jag spelade det på Vic-20 eller Commodore 64 (hade båda).Vet inget om märket men loggan är ju kanon, 'Defender' om nån minns det
![]()
Just ja... Det var en sjujäklarns fest (om jag minns rätt)Det var ju du, 4 minuter sendu hade de där kläderna...
När kosken inmundigas via pipa och det ryker om intaget, då pratar vi sprit!Just ja... Det var en sjujäklarns fest (om jag minns rätt)
![]()
Man blöter tobaken med vodka, röker den i pipa, krafsar ut det som blir kvar, fyller en hel kyckling med gegget, in med helvetet i ugnen. Det är vad jag kallar kretslopp !När kosken inmundigas via pipa och det ryker om intaget, då pratar vi sprit!![]()
Haha!Man blöter tobaken med vodka, röker den i pipa, krafsar ut det som blir kvar, fyller en hel kyckling med gegget, in med helvetet i ugnen. Det är vad jag kallar kretslopp !
Agenda2030 löst, cirkulär ekonomi. Vaddå miljöproblem!Man blöter tobaken med vodka, röker den i pipa, krafsar ut det som blir kvar, fyller en hel kyckling med gegget, in med helvetet i ugnen. Det är vad jag kallar kretslopp !
Platsar utmärkt, sjukt finaEtt par av mina F.D. Affordables.
Hoppas dom platsar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Platsar... hellyes! Vilken uppsättning !Ett par av mina F.D. Affordables.
Hoppas dom platsar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket trevliga.Ett par av mina F.D. Affordables.
Hoppas dom platsar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra val, jag kör "alkissaft". Inte mitt förstaval men gratis är gott!Nu är vodkan slut, dags att köra rock and roll.
![]()
Har varit torrdocka alltför länge här, därav dubbelgarderingenBra val, jag kör "alkissaft". Inte mitt förstaval men gratis är gott!
![]()
Platsar utmärkt, sjukt fina![]()
Platsar... hellyes! Vilken uppsättning !
Mycket trevliga.
Jag gillar dom alla, men Onda Laguna och Zodiacen på Jubilee är ju bara för jävla trevliga.
Till skillnad från dig känner jag inga gränser i mitt inmundigande.Jag tar ett (flera) glas rött en kväll som denna.
![]()