Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag fått en 5 krona varje gång någon sagt det till mig.. Haha.. Det är ju kungen av Rock'n'roll. Det var väl precis den effekten han var ute efter..Ditt gröna ansikte, det gör mig... Rädd
På riktigt
Snygga är dem verkligen men priset är väl tilltaget, enligt mig.De där var ju riktigt snygga.
Shock treatment.Om jag fått en 5 krona varje gång någon sagt det till mig.. Haha.. Det är ju kungen av Rock'n'roll. Det var väl precis den effekten han var ute efter..
Management by fear.Shock treatment.
Vad ligger de på ungefär?Snygga är dem verkligen men priset är väl tilltaget, enligt mig.
Percy Nilegård.Shock treatment.
MaqlubaPercy Nilegård.
Snygga är dem verkligen men priset är väl tilltaget, enligt mig.
Svart/Blå runt 17-19tkr, Gulf mellan 22-26tkr. Listpris var $US 1695 men de sålde ju slut omedelbart och finns nu endast att tillgå som beg. De har ju hållit sitt pris riktigt bra och så jäkla snygga enligt min meningVad ligger de på ungefär?
Det blir aldrig för mycket bilder, glöm inte detGått igenom bilder från i vintras, ett axplock av mina affordables åtminstone
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vill inte ta upp mer plats men ja, jag har ett problem uppenbarligen. Alternativt djupt influerad av Flippers Diary!
Men någon ville få in fler bilder i tråden så man ställer ju upp![]()
Sitter som gjuten även på studentpartaj.
![]()
Nu är vodkan slut, dags att köra rock and roll.
![]()
Bra val, jag kör "alkissaft". Inte mitt förstaval men gratis är gott!
![]()
Jag tar ett (flera) glas rött en kväll som denna.
![]()
Fyller på...Uj vad mycket alkohol det var i tråden ikväll, det bådar väldigt gott när lördagsnattens ”impulsköp” börjar trilla in så småningom![]()
Grym uppställning!Några av min affordables.
Jag har hängt osunt mycket i Zodiac-tråden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fina dinkor. CWC Chronon och PRS-40 var grymma. Fick du sålt Zodiac red dot Chronon?Några av min affordables.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket trevligt. Längesen jag såg min limebagatell. Nästan så att underläppen börjar darra lite nuNågra av min affordables.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alltså... Du bor där, där poolen är alltså ?![]()
0710 öppnar badet med Seikos![]()
Alltså den här <3 säg till om du vill säljaNågra av min affordables.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poolen är väl ganska okej... men Seikosarna!!!!Alltså... Du bor där, där poolen är alltså ?
Nä, 8 min med bil upp ibergen, vi har pool i villasamfälligheten, men roligare dra upp i bergen o bada, och mkt fräscht vatten o omgivning....Alltså... Du bor där, där poolen är alltså ?
Låter totalt underbart klockbroderNä, 8 min med bil upp ibergen, vi har pool i villasamfälligheten, men roligare dra upp i bergen o bada, och mkt fräscht vatten o omgivning....
Jag har hate , love till Seikos, har 5, men mer blir det ej, skulle vara en GS isf, men de är FN inte affordable, menpå ngt sätt är Seikos the original affordable och gör mkt fina klockor, coola tavlor, verken är ok, detalj finish o länk, hmmmPoolen är väl ganska okej... men Seikosarna!!!!![]()
Jag är gammal i gamet, säger än och en en gång att jag beundrar de beslut du tagit och att du efterlever dem.Jag har hate , love till Seikos, har 5, men mer blir det ej, skulle vara en GS isf, men de är FN inte affordable, menpå ngt sätt är Seikos the original affordable och gör mkt fina klockor, coola tavlor, verken är ok, detalj finish o länk, hmmm