Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker. Quartz borde väl räknas som affordable.Vet inte om Cyma är varken mikro eller affordable men eftersom det finns så många Squales i tråden och pga brist på andra klockor så postar jag min. Kan ju bli intressant framöver då jag har för mig att jag läste någonstans om en re-launch av Universal Geneve och Cyma.
![]()
Tack, men det är vintageVacker. Quartz borde väl räknas som affordable.
Tack, men det är vintageVacker. Quartz borde väl räknas som affordable.
Sjukt coolaZodiacen var sjukt fin, de nya LE Aerospace GMT påminner lite om den
![]()
Oj inga dåliga klockor.
http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/50-atmos-onda-laguna-gnomon-exclusiveKan jag få referensnummer till squalen i bild? Riktigt somrig!![]()
Sålde inte jag min MM300 till dig för ett par år sedan? Isåfall, hur upplever du storleksskillnaden mot Steinharten?
Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an. Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten
.
Det stämmer nogSålde inte jag min MM300 till dig för ett par år sedan? Isåfall, hur upplever du storleksskillnaden mot Steinharten?
Det var tyvärr enda minuset för mig att man varken fick lådan eller box när man klicka hem den. Jag älskar klockboxar och försökte även få tag på en till den men nu är det bättre @Nilas får uppskatta den mer.Jo precis, Ondan (och säkert andra) kom i en sån blå väska/rulle och kanske därför den misstogs... Ruskigt fin är den i alla fall oavsett förpackning.
![]()
Yes. Där fanns den. TackJag tror det finns på kickstarter fortfarande. Har för mig att de släppte ett gäng till efter att kampanjen tog slut.
Edit: här verkar det finnas: https://www.indiegogo.com/projects/kraken-h2-premium-titanium-watches#/
Yes. Där fanns den. Tack. Inte riktigt lika lockande när klockan kostar 4300 kr jmf med 2300 kr som den började på. Hmm...
Bra tips. Ska hålla utkikJa, den var ju verkligen billig då
Är nog ett gäng här som var med från början. Du kan säkert hitta på KS längre fram om någon skulle tröttna. Klockor flippas ju hela tiden i denna tråd.
Du har inte missat båten helt. H2 ska fortfarande gå att backa på Indiegogo så kolla där.Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an. Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten
.
Jag tackar ödmjukast än en gångDet var tyvärr enda minuset för mig att man varken fick lådan eller box när man klicka hem den. Jag älskar klockboxar och försökte även få tag på en till den men nu är det bättre @Nilas får uppskatta den mer.
Det tog emot riktigt mycket att sälja den och jag hade ju inte ens bestämt mig när nilas skrev.
Bra tips. Ska hålla utkik. Annars verkar det som om att tanken från tillverkaren är att sälja klockan direkt från Hamtun så småningom så jag får väl beställa klockan vid ett senare tillfälle annars (läs: när jag sparat ihop lite mer pengar).
Jaaa, den är ju bara för cool! Hur är ST21 verket? Jag har aldrig ägt klocka med det verket men skulle mycket väl kunna tänka mig en.Tror denna kvalar in. Riktigt trevlig klocka![]()
![]()
![]()
Jo den fanns där men till fullpris (samma pris som på Hamtuns hemsida). Känns som om jag lika gärna kan vänta några månader till isfDu har inte missat båten helt. H2 ska fortfarande gå att backa på Indiegogo så kolla där.