• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morg..... iddag. Lite segt idag. Denna lättar upp det något.
PSX_20190616_124150.jpg

Vet inte om Cyma är varken mikro eller affordable men eftersom det finns så många Squales i tråden och pga brist på andra klockor så postar jag min. Kan ju bli intressant framöver då jag har för mig att jag läste någonstans om en re-launch av Universal Geneve och Cyma.
5147DC67-470D-4EAF-9075-ED8FBB494870.jpeg

Under ett svagt ögonblick idag så kom tanken på att eventuellt byta bort min Hamtun H1 i titan.
Skicket är ypperligt.
Om någon är sugen och har något kul att byta med så skicka ett pm så får vi se :).
Bör vara typ dykare, på länk och kanske något i färg men jag är inte omöjlig om det är något kul :)
PSX_20190616_153759.jpg
PSX_20190517_205237.jpg

Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an :). Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten :(.

Har gått och kärat ner mig i en Hamtun H2 (The Kraken). Inte minst efter att ha sett @Nilas inlägg om H1:an :). Är det någon i tråden som har backat H2:an och/eller tänker skaffa den? Har själv aldrig backat något på Kickstarter tidigare men spontant ser det ut som att jag har missat båten :(.

Jag tror det finns på kickstarter fortfarande. Har för mig att de släppte ett gäng till efter att kampanjen tog slut.

Edit: här verkar det finnas: https://www.indiegogo.com/projects/kraken-h2-premium-titanium-watches#/

Jo precis, Ondan (och säkert andra) kom i en sån blå väska/rulle och kanske därför den misstogs... Ruskigt fin är den i alla fall oavsett förpackning.
IMG_20181105_091337_4.jpg
Det var tyvärr enda minuset för mig att man varken fick lådan eller box när man klicka hem den. Jag älskar klockboxar och försökte även få tag på en till den men nu är det bättre @Nilas får uppskatta den mer.
Det tog emot riktigt mycket att sälja den och jag hade ju inte ens bestämt mig när nilas skrev.

Ja, den var ju verkligen billig då :)
Är nog ett gäng här som var med från början. Du kan säkert hitta på KS längre fram om någon skulle tröttna. Klockor flippas ju hela tiden i denna tråd.
Bra tips. Ska hålla utkik ;). Annars verkar det som om att tanken från tillverkaren är att sälja klockan direkt från Hamtun så småningom så jag får väl beställa klockan vid ett senare tillfälle annars (läs: när jag sparat ihop lite mer pengar).

Du har inte missat båten helt. H2 ska fortfarande gå att backa på Indiegogo så kolla där.

Det var tyvärr enda minuset för mig att man varken fick lådan eller box när man klicka hem den. Jag älskar klockboxar och försökte även få tag på en till den men nu är det bättre @Nilas får uppskatta den mer.
Det tog emot riktigt mycket att sälja den och jag hade ju inte ens bestämt mig när nilas skrev.
Jag tackar ödmjukast än en gång :).

Bra tips. Ska hålla utkik ;). Annars verkar det som om att tanken från tillverkaren är att sälja klockan direkt från Hamtun så småningom så jag får väl beställa klockan vid ett senare tillfälle annars (läs: när jag sparat ihop lite mer pengar).

Fin klocka är det iaf! Kommer säkert ut på KS längre fram. Jag hade backat på 219 pund, men drog mig ur.

Tillbaka
Topp