Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen micro men affordable. Jäklar vilken kvalité. Har haft Vostok tidigare, men denna är i klass för sig.
![]()
Dom är så jäkla bra och klår t.ex. Orient Bambino och Timex Marlin med hästlängder, i alla fall i min mening. Man måste nästan hålla den i handen för att förstå hur pass bra den ärGalen sunburst!
![]()
Nya Swordfish i brons![]()
![]()
Mums![]()
Blå, blåare, Squale Blu Puro...![]()
Väldigt snygg. Men så är stålversionen inte direkt tråkig till att börja medNya Swordfish i brons![]()
![]()
Ja tack!![]()
Jävulen vad läcker![]()
Spännande, hoppas malmöiterna följer stockholmarnas exempelPosten i Sthlm levererar i tid iallafall.![]()
Öppna! Visa!Posten i Sthlm levererar i tid iallafall.![]()
Squale, det syns ju på lång vägÖppna! Visa!
Fining!Äh den är så ju fin!
![]()
Perfekt syssla en sån här dag. Förra året fick vi förklara för lillkillen att farfar aldrig har kört såna bilar och att det snarare är farfars farfar som möjligtvis sladdat runt i den typen av fordonStudiedag på dagis. Då hänger jag och dottern på Liseberg. Och jag tar wristshots I kön till farfars bilar i vanlig ordning...![]()
![]()
You said it, man! Grym bronsare!Måndag, sommar & en riktigt bra dag. Gillar verkligen måndagar! Och klockor!
![]()
Stort grattis![]()
![]()
I'm in love... Borealis Sea Storm v2.![]()
Grattis! Spinnaker är bra grejer. Datum och tid kvittar bara klockan kommer på handledenSå där ja! Seriouswatches.com levererar! Fick denna skönhet idag och det blev kärlek vid första ögonkastetber om ursäkt att jag inte ställt in tid och datum än
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm in love... Borealis Sea Storm v2.![]()
Så där ja! Seriouswatches.com levererar! Fick denna skönhet idag och det blev kärlek vid första ögonkastetber om ursäkt att jag inte ställt in tid och datum än
![]()
![]()