Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Micromärken är skoj! Både när det gäller klockor och öl!Mycket ölbilder nu, uppskattas säkert av fler än mig. Öl och framförallt mikrobryggerier bör ju platsa i den här tråden...
Norrlands guld är inte i närheten av mikro , men har fått mig att ta väldigt många fina beslut i klocksammanhang
Haha..Ah, det gamla stor stark-indexet! Betydligt mer användbart och lättrelaterat än en j-la Big Mac!
Låter helt magiskt! Skulle lätt bada i öl!Det finns ett pytte-bryggeri ett par kilometer längre norrut från Akureyri där jag bor. Kaldi, heter ölen och rekommenderas ifall ni stöter på det någon gång.
Där kan man även bada i en stor trä-badtunna full med öl ! Har dock inte provat det själv ännu.
O lord! Bäst att ha dykare på sig, bara att hoppa ned med öppen mun och mumsa i sig dåDet finns ett pytte-bryggeri ett par kilometer längre norrut från Akureyri där jag bor. Kaldi, heter ölen och rekommenderas ifall ni stöter på det någon gång.
Där kan man även bada i en stor trä-badtunna full med öl ! Har dock inte provat det själv ännu.
Samma öl som senare tappas på flaska?Där kan man även bada i en stor trä-badtunna full med öl !
Varför skulle man vilja det..?Det finns ett pytte-bryggeri ett par kilometer längre norrut från Akureyri där jag bor. Kaldi, heter ölen och rekommenderas ifall ni stöter på det någon gång.
Skulle jag få gissa så har du säkert varit där, och blivit portad då bad-ölen plötsligt försvannDet finns ett pytte-bryggeri ett par kilometer längre norrut från Akureyri där jag bor. Kaldi, heter ölen och rekommenderas ifall ni stöter på det någon gång.
Only for you my friend, only for you..,Samma öl som senare tappas på flaska?
Ja precis, dimma. Några snabba Classic till så är du där (den bjöd du på)Prova Dimma !
Min go-to bira! Sjukt affordable!
Speciellt om man åker ner till Tyskland och köper den.Min go-to bira! Sjukt affordable!
Speciellt om man åker ner till Tyskland och köper den.
Quoted for the truthFan den här tråden blir bara mysigare och mysigare. Kamratskap, öl och fina klockar!
Japp. Skönt man bor i Skåne och har näraJa, haha! Typ 80-90 flaket va?
Mycket bra! Det får bli en djupdykning här, helt klart! Tack för tipsetProva Dimma !
Precis därför bör vi lägga en eventuell gtg i Skåne.Japp. Skönt man bor i Skåne och har nära
Livet här nere är helt enkelt mycket mer affordablePrecis därför bör vi lägga en eventuell gtg i Skåne.
Här finns mycket mer sprit .
Uj det var tungtProva Dimma !
þungur rokk!Uj det var tungt
Jag har ju sagt att det heter premium-affordable-deluxe .Livet här nere är helt enkelt mycket mer affordable
De spelar live här i stan under den andra helgen i juli har jag för mig. Boka biljett och pallra dig hitMycket bra! Det får bli en djupdykning här, helt klart! Tack för tipset
Den är jäkligt trevlig den också .Nu får Navygrafen vila lite och en affordable får ta över en stund i väntan på nästa micro eller affordable