Tack, det är en favorit Väldigt glad nu att den inte sålde.Den är jäkligt trevlig den också .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det är en favorit Väldigt glad nu att den inte sålde.Den är jäkligt trevlig den också .
Tack gärna! Kan dock inte åka till Island utan min sambo. Då blir det erfitt líf för migDe spelar live här i stan under den andra helgen i juli har jag för mig. Boka biljett och pallra dig hit
Edit: 13 juli
Uschiamej då.Tack gärna! Kan dock inte åka till Island utan min sambo. Då blir det erfitt líf för mig
Haha inte alls! Men till Island måste jag åka.Uschiamej då.
Tar typ 3 timmar från Arlanda.Haha inte alls! Men till Island måste jag åka.
Har för mig att det tar 4,5 timmar från Landvetter, som är närmst mig. Vilket är lite lustigt med tanke på att det tar 35 minuter mellan GOT och ARN...Tar typ 3 timmar från Arlanda.
Låter ju inte rätt någonstansHar för mig att det tar 4,5 timmar från Landvetter, som är närmst mig. Vilket är lite lustigt med tanke på att det tar 35 minuter mellan GOT och ARN...
Nu var det kanske två år sedan jag kollade. Jag kan ju minnas helt felLåter ju inte rätt någonstans
Eller så var det kanske med zeppelinare.Nu var det kanske två år sedan jag kollade. Jag kan ju minnas helt fel
Ett färdmedel ej att underskatta!Eller så var det kanske med zeppelinare.
Vänta tills på FredagMycket ölbilder nu, uppskattas säkert av fler än mig. Öl och framförallt mikrobryggerier bör ju platsa i den här tråden...
Norrlands guld är inte i närheten av mikro , men har fått mig att ta väldigt många fina beslut i klocksammanhang
Då får man flyga duktigt fort mellan GOT och ARNHar för mig att det tar 4,5 timmar från Landvetter, som är närmst mig. Vilket är lite lustigt med tanke på att det tar 35 minuter mellan GOT och ARN...
Snygga band! Vart är dom ifrån?Köpte lite sommarband till min kära Damasko DA353 vilken var bäst??
Medvind, pissnödig pilot, nitro i flygbränslet... ???Då får man flyga duktigt fort mellan GOT och ARN
Fasen vad spännandeEfter att ha velat hela kvällen och tittat på massa reviews på tuben,så klickade jag hem en Phoibos Wavemaster.
Det gjorde du rätt i! GrattisEfter att ha velat hela kvällen och tittat på massa reviews på tuben,så klickade jag hem en Phoibos Wavemaster.
Tack det är Barton elite rubber. Köpte dom från Amazon UK.Snygga band! Vart är dom ifrån?
Äkta 08:a till pilot och AIK hemmamatch om 45m i en G650 mot ARN?Medvind, pissnödig pilot, nitro i flygbränslet... ???
Tackbara fundera ut hur jag ska förklara 3 ny klockor på en månad för frugan,dock har hon inte märkt min nya Turtle trots jag har den dagligenDet gjorde du rätt i! Grattis
Vadå? Du behövde ju denTackbara fundera ut hur jag ska förklara 3 ny klockor på en månad för frugan,dock har hon inte märkt min nya Turtle trots jag har den dagligen
Precis,sjuka är ändå när jag byter band det märker hon direkt,och säger har du ny klocka igen?Vadå? Du behövde ju den
Ska bli kul att se hur dom är. Har varit mycket nära självEfter att ha velat hela kvällen och tittat på massa reviews på tuben,så klickade jag hem en Phoibos Wavemaster.
Ja nu är det bara att vänta på paketet,jag la till en review från Youtube i mitt inläggSka bli kul att se hur dom är. Har varit mycket nära själv
Satt precis o sög på denna fråga, vilken är bäst...Tanke på pris o så oxå....Jag har en BB S/G i 41mm, och så har jag denna. Och frågan är om inte denna är lite trevligare
Very niceObris Morgan Seastar har nu anlänt, hittills väldigt nöjd, dock så vill jag ha mesh på men efter att ha tagit bort alla ”länkbitar” så för att få den att sitta bra på insidan av handleden där spännet sitter skulle jag vilja ta ifrån nedre sidan och flytta till övre där mikrojusteringarna sitter men vet inte hur man ska göra eller om det ens är möjligt utan att förstöra den.
Mystisk korsning där mellan bläckfisk och sängkvalsterEfter att ha velat hela kvällen och tittat på massa reviews på tuben,så klickade jag hem en Phoibos Wavemaster.