LennyK
Silver
Jag var inte helt nöjd sist men hade velat testa den med vit urtavla!! Köpte du?Och nu var de slut, någon som beställde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var inte helt nöjd sist men hade velat testa den med vit urtavla!! Köpte du?Och nu var de slut, någon som beställde?
Ja det är rejäla pjäser det, triggerfish har man varit sugen på, men det skulle se ut som att ha ett brunnslock på handleden för min delKaventsmann från Deutchland är micro men tyvärr inte affordable, stenhårda pjäser hursomhelst.
Haha, aj fan. Jag skyller på sömnbristDu menar nog det motsatta får jag hoppas
Tyvärr inteJag fick samma höjd när jag testade. Lite synd, 11-12 mm hade varit perfekt. Men det glaset bygger ju såklart en del som du säger. Har du en profilbild på din?
Trist å höra, vad var du inte nöjd med? Blev en svart tavla med blå lume.Jag var inte helt nöjd sist men hade velat testa den med vit urtavla!! Köpte du?
Ska du skicka tillbaka den?Nu var det dags
Ohhhhh, såå braaaaaa! Jag måste ha en. Det är prio 1 från och med detta nu!
Tack så mycketOhhhhh, såå braaaaaa! Jag måste ha en. Det är prio 1 från och med detta nu!
Stort grattis
haha fel ordningSka du skicka tillbaka den?
Skitsnygg, grattis! Är de 43mm?
Nice, Rootbeer rules
40mm jag har små handleder hahaSkitsnygg, grattis! Är de 43mm?
Tack!Nice, Rootbeer rules
Mycket bra! Är den flongny?
Då var den såld.Varför köper ni inte denna av @levman ?
Bra mått 40 bred, 11,5 hög.
Läcker att titta på, perfekt sommardinka.
Jag har svårt att stå emot frestelser och ska inte köpa fler klockor denna månaden. Men ni gör det svårt för mig.
Köp den så jag slipper tänka på den!
Jag med, så det var det svaret jag ville ha.40mm jag har små handleder haha
Grattis till mästerverket
Respekt till alla som jobbar med att ta hand om våra barn kan jag säga efter denna dag. Har aldrig behövt en öl så mycket som nu...Ska hänga med sonen en dag på hans dagis. Helt klart rätt klocka för uppgiften...
Köpte lite sommarband till min kära Damasko DA353 vilken var bäst??
Tack säger jag medDå var den såld.
Tack! Vem du än är.