Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Helgrillad spädgris? Vilka fantastiska miljöer du befinner dig iMen innan resa, dop o 1 årsfest på beachen, vi vart gudpäron oxå
Yes, tack, här kör de alltid med helgrillad gris när ngt ska firas...har själv köpt 4 som ska slaktas snart....Snyggt! Helgrillad spädgris? Vilka fantastiska miljöer du befinner dig i
Snygg! Fler bilder tack.
Underbar.jag hann smita ut för att vattna växterna ,fast jag redan gjort det för 1 timme sedan
Hur stor är den, 42mm?
Fler bilder. Bra valuta för pengarna men det kliar lite i fingrarna för att prova nått nytt.
/ P
41Hur stor är den, 42mm?
Tack, en lämplig storlek
Jag tror de skickar med två stycken verktyg för länken på Wawemastern (Eagle Ray är ju utan länk). Såg det i någon recension på en av de vanliga klockkanalerna på Youtube. Tror man behövde en på varje sida av länken (en för att hålla fast och en för att skruva). Kanske finns på iFixit annars om det är något standardformat.Den är riktigt snygg,jag lurar lite på om på länken den är skruvad,verkar vara sjukt små skruvar om man kan få tag på en sådan mejsel?
Jag brukar ha det tvärtomPåväg ut till svärföräldrarnas lantställe i skärgården. Klippbad är utlovat, då får Obris hänga med på gummi.
Förresten, har jag satt på det korrekt? Har korta gummit med länk på nedansidan och det långa på ovansidan.
Sitter i min mening avsevärt bättre tvärtomPåväg ut till svärföräldrarnas lantställe i skärgården. Klippbad är utlovat, då får Obris hänga med på gummi.
Förresten, har jag satt på det korrekt? Har korta gummit med länk på nedansidan och det långa på ovansidan.
Påväg ut till svärföräldrarnas lantställe i skärgården. Klippbad är utlovat, då får Obris hänga med på gummi.
Jag har det också tvärtom, men om du tycker att det är skönare som du har det nu så är ju det det viktigaPåväg ut till svärföräldrarnas lantställe i skärgården. Klippbad är utlovat, då får Obris hänga med på gummi.
Jag har det också tvärtom, men om du tycker att det är skönare som du har det nu så är ju det det viktiga
Jag brukar ha det tvärtom
Sitter i min mening avsevärt bättre tvärtom
Så schysst! Jag brukar oxå ha åt andra hållet
Hmm även om jag är vänsterhänt? Vill man ha flärpen utåt?
Tudor gör precis som du. Gå din egen väg.Hmm även om jag är vänsterhänt? Vill man ha flärpen utåt?
På med det gula gummit för bövelen! Även om den var grym på mesh medLite morgonmys medan brödet till midsommarfesten gräddas i ugnen. Får nog bli en dag till med sjöstjärnan
Jag är villig att ta chansen! Ge mig ett gott midsommarpris så slår jag till.Ta chansen, schysst midsommardeal utlovas!
Hahah vet inte om det passar med "finkläder" på midsommarPå med det gula gummit för bövelen! Även om den var grym på mesh med
Gör det, är en grymt fin klocka för pengarnaJag är villig att ta chansen! Ge mig ett gott midsommarpris så slår jag till.
Du har dessa som släpps snart. Finns i en del roliga färger.
Edit: Vi tar en bild till.
Hur stor är den, 42mm?