Den är ruggigt bra på det gummit. Behåll det på och skit i kläderna .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ruggigt bra på det gummit. Behåll det på och skit i kläderna .
Kolla PM vetjaJag är villig att ta chansen! Ge mig ett gott midsommarpris så slår jag till.
Där togs chansen, snyggt! Då var den borta!Ta chansen, schysst midsommardeal utlovas!
Gick från ca 17-18 koppar kaffe per dag till att sluta helt och köra te istället. Fördelen med det är, förutom att jag mår mycket bättre, att man får använda roliga koppar utan att skämmas.God morgon och en riktigt glad midsommar önskar jag alla trevliga människor som gör denna tråden till den mysigaste på KS!
Ingen mikro idag då jag för tillfället är OWG med denna. Dock ganska affordable. Förhoppningsvis får den i sinom tid lite sällskap.
Stålmage deluxe med de mängderna!Gick från ca 17-18 koppar kaffe per dag till att sluta helt och köra te istället. Fördelen med det är, förutom att jag mår mycket bättre, att man får använda roliga koppar utan att skämmas.
Gjorde en högst ovetenskaplig googlesökning på mina symtom då jag drack de mängderna och fick fram koffeinförfgiftning. Blev bra när jag slutat.Stålmage deluxe med de mängderna!
Fasen så fin den klockan är!
Gick från ca 17-18 koppar kaffe per dag till att sluta helt och köra te istället. Fördelen med det är, förutom att jag mår mycket bättre, att man får använda roliga koppar utan att skämmas.
Haha den va bra,eget foto?Glad midsommar klockvänner! Vill ändå slå ett slag för majstång trots midsommar.
Snygg! Behöver verkligen en gul dykare. Riktigt somrigt.Glad midsommar på er!
Glad midsommar på er!
Haha tyvärr inte, ärligt stulen!Haha den va bra,eget foto?
Åhhh får jag sno din ärligt?Haha tyvärr inte, ärligt stulen!
Traska ska få in 15-20st mint i slutet av månaden som man kunde boka upp sig på, vet ej om listan är full redan. Till nästa batch dock om typ ett halvår så har dom en ljusorange tavla i pipenTraska har också en rolig klocka på gång. Har för mig @M26 la upp en bild tidigare i tråden.
Detsamma @NilasTrevlig midsommar på er alla micro/affordable-entusiaster. (Försökte få med lite somriga växter i bakgrunden för er som gillar grönsaker )
Finns det en med en Tisell eller Borealis på istället? Då kan man kanske få en lika fin tavla fast till ett mycket rimligare prisGlad midsommar vänner, hinner med en del idag, packar dinkor bla o så var jag o hämta en tavla, handmålad av en lokal artist, FN 3000 inramad o klar, har precis satt upp den, fråga för nördigt ? Ska påpekas att jag har frutillstånd o allt
Ha ha precis, fn skulle bara tagit en femtonhundring....Finns det en med en Tisell eller Borealis på istället? Då kan man kanske få en lika fin tavla fast till ett mycket rimligare pris
Tudor gör precis som du. Gå din egen väg.
Ja den var grym, börjar klia i fingrarna! Jag....får.......inte...........ge............vika!Efter tips från @Xander i Squale-tråden så slänger jag upp den här med. Squale har släppt sin första GMT i 40mm, med jubilee och lumad keramisk insert. Fy fan vad bra den är! Första gången som Squale har specat klockan med ett Sellita-verk också. Synd bara att man valt Mercedes-visarna istället för de klassiska Squale-visarna bara men man kan inte få allt.
Movement: Swiss automatic movement ETA 2893-2/Sellita SW330-1. Quickset GMT and Date function.
Dial: Matte black.
Luminous: SuperLuminova. C1.
Date: 3 O'clock
Case: 316L Stainless Steel. Satin brushed top. Polished sides.
Bezel: 316L Stainless Steel. Polished. Scratch resistant two-tone blue and red ceramic 24 hour bezel inlay. 120 clicks. Unidirectional.
Crown: Screwdown crown at 3 O'clock. Squale signed in blue.
Lug: 20mm
Crystal: Flat sapphire crystal. Anti-reflective coating on the inside.
Strap: 20mm Squale signed steel bracelet with screw links
Water resistance: 30ATMOS/300m
Dimensions: 40mm in diameter, 47mm lugs to lugs, 12.5mm thick
Power Reserve: ~42 hours