Tillkommer moms, tull & skit?$799 på gnomon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillkommer moms, tull & skit?$799 på gnomon
Moms och tull tillkommer, skit i mindre grad om du bortser från budget-nato som Gnomon brukar skicka med.Tillkommer moms, tull & skit?
Lådorna kommer inte räcka tillHade jag inte haft köpstopp nu så hade jag klickat hem den direkt!
I insjön ja. Varken salt eller kallt. Skönt kan tänka. Lite avis.Tunnis ( ) jag badade nyss! Var dock 20 grader här
Finast med länk tycker jag
GrazieUnderbar.
Där satt den!!! Skål broder
Traska ska få in 15-20st mint i slutet av månaden som man kunde boka upp sig på, vet ej om listan är full redan. Till nästa batch dock om typ ett halvår så har dom en ljusorange tavla i pipen
Hahha... Tråden för dom som inte kan stå emot.Tack för allt stöd grabbar, har precis klickat hem den!
Jag också.Finast med länk tycker jag
Typ som att söka stöd på en bar när man ska sluta drickaHahha... Tråden för dom som inte kan stå emot.
Var ute och tränade en stund för att kunna dricka öl med gott samvete ikväll. Kommer tillbaka till tråden och det klickas klockor till höger och vänster. Smockfullt med nya inlägg. Kan ju fan inte bli bättre.
Glad midsommar boys! Gissar att vi inte har så många gurlz i tråden.
Glad midsommar allihop
Tackar@FreakyLeo mycket trevlig recension! Tog lite tid att gå igenom tråden typ 20 sidor bak! Lite halvdåligt med täckning ute i jämtlandsskogarna så man får passa på när man har täckning
Stiligt, i like.Trevlig midsommar på er alla micro/affordable-entusiaster. (Försökte få med lite somriga växter i bakgrunden för er som gillar grönsaker )
Härliga bilder, riktigt svenskt. Det enda jag saknar är havet... men det är ju bara jag.Svensk midsommar! Förlåt för spam
Vinner solklart bäst midsommarklocka. Sommar på handleden!Glad midsommar på er!
Dåligt med hav i NärkeHärliga bilder, riktigt svenskt. Det enda jag saknar är havet... men det är ju bara jag.
Bad i en insjö är heller inte fel. Njut där du är med jycke och fin OM.Dåligt med hav i Närke
Med den får du gärna spamma på hur mycket du villSvensk midsommar! Förlåt för spam