• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Glad midsommar!
7628C407-86A5-431F-B95E-989B42DF5F3C.jpeg

Intressant med 50/50 mellan dom. Hört sådär om Orions länk och tycker att visarna är fina på Tourby. Många typiska flippare i Divers Group på FB har även utnämnt Lawless Diver som en klocka som stannar så tror de blir den... :)
Du var inställd på Tourby så kör på den, tysk kvalitet över amerikansk kvalitet alla dagar i veckan enligt min mening

Trots många år i Sverige har jag fortfarande lite svårt att fatta att man firar midsommar på en dag som inte är mitt i sommaren. (23 juni)
Dock finns inget fel med firandet i sig. Det är fantastiskt.
Våra civiliserade grannländer (varav det som börjar på N utmärker sig särskild positivt ;)) har dock kvar korrekt datum och firar sin Sankt Hans aften kvällen innan årets kortaste natt. Jag utnyttjar självklart läget och firar båda dagarna.
I dag skickar jag några tanker "hemåt" till stackarna som får vänta till söndag och laddar därför med rött, vitt och blått (och lite brunt i glaset) och önskar trevlig midsommar till alla i denna underbara tråd.

20190621_185849.jpg

Försökte både första och andra rundan men kom aldrig till checkout :mad: nån bugg och jag hade ingen tillgång till dator, satt med mobilen och försökte febrilt men till ingen nytta. Ville verkligen ha en :(

Misslyckades också några gånger. Det gick inte att gå vidare från kundvagnen utan det fanns ett eget ”checkout-val” i menyn. Kostade mig 30$ och ett temporärt förhöjt blodtryck.

Tillbaka
Topp