Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhårt! Är herr @Equilibrium möjligtvis intresserad av s.k. hård rock?Laddar för rock and roll på söndag
St Anger i kassettbandspelaren och Deep Purple i Mac'en samtidigt.
Jag vet ej promillehalten men mitt rekord är en liter 45% (taxfree) Jack Daniels på en kvällSå länge det är under ~3,7 promille så fortsätter bilderna komma!
JajamensanStenhårt! Är herr @Equilibrium möjligtvis intresserad av s.k. hård rock?
Kom hit! Allihop!Ligger i sängen och gör inget vettigt alls.
Beställd! Min tredje squaleJa! Köööp
Grymt, nu är vi handleds svågrarBeställd! Min tredje squale
Beställd! Min tredje squale
2 i tråden då, eller är det 3? Jag önskar jag var en av domGrymt, nu är vi handleds svågrar
Den pepsi Squalen var riktigt fin, har dock köpt upp kvoten för ett tag framöver2 i tråden då, eller är det 3? Jag önskar jag var en av dom
Blev det ingen för din del? Trodde du knep en mellan snapsen på sill lunchen ?2 i tråden då, eller är det 3? Jag önskar jag var en av dom
Två än så länge men vi hoppas ju att snapsen ska göra verkan och vi får sällskap av dig innan dagen är till ända2 i tråden då, eller är det 3? Jag önskar jag var en av dom
Blev det ingen för din del? Trodde du knep en mellan snapsen på sill lunchen ?
Ps ingen som reagerade på att jag behövde ett 20 mm squale mesh ...
Nä, blir inget köp idag. Har det sista bankärenedet nästa vecka, inför stundande flytt till det nya huset.Två än så länge men vi hoppas ju att snapsen ska göra verkan och vi får sällskap av dig innan dagen är till ända
Klockan är ok men ölen är bland det vidrigaste man kan köpa
Om du vill vara dig själv för en stund.
Bullshark och en bock blir aldrig fel. Skål
Jahop då var dom slutNä, blir inget köp idag. Har det sista bankärenedet nästa vecka, inför stundande flytt till det nya huset.
Efter det tänkte jag belöna mig själv med nått kul.. Hoppas bara "nått kul" finns kvar då
Hur många var det ?Jahop då var dom slut
Ingen aning men två fångades av vår egna tråd i alla fallHur många var det ?
Skapligt snabbt dom gick åt. Då är det bara att vänta dåJahop då var dom slut
Snygg sunburstGlad midsommar!
Skååål! Skriver jag med ett glas vatten hahaSkååål!
Så bra klocka, löjligt bra män!Nomosen är på handleden ikväll, men passar på att önska er alla en grym midsommar med en mikro från arkiven. Skål (säger jag med blåbärssaft i glaset)!!