Ja, märkligt att de valt en klar blå till en murrig röd.Dra åt helvete vad bra. Det enda jag skulle önska är att det var en mörkare nyans av blå på vridrringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, märkligt att de valt en klar blå till en murrig röd.Dra åt helvete vad bra. Det enda jag skulle önska är att det var en mörkare nyans av blå på vridrringen.
Tycker ändå att det valet ger en egen karaktär!Ja, märkligt att de valt en klar blå till en murrig röd.
Släpp sargkanten och körJa den var grym, börjar klia i fingrarna! Jag....får.......inte...........ge............vika!
Du är tyst, nådde du taket?Så länge det är under ~3,7 promille så fortsätter bilderna komma!
Tack för tipset! Nu blev det en beställd, synd bara att det blev dyrare än föväntatMisslyckades också några gånger. Det gick inte att gå vidare från kundvagnen utan det fanns ett eget ”checkout-val” i menyn. Kostade mig 30$ och ett temporärt förhöjt blodtryck.
Grattis! Kul att det blev av, jag trodde tåget hade gått.OH yesss, hoppas alla njuter av midsommarn! Som pappa till en dotter på 8 månader så är familjen hemma sedan några timmar tillbaka. Lyckades dock landa min Marine Nationale-dykare, som är på väg!
Jag med, men skam den som ger sig sägs det juGrattis! Kul att det blev av, jag trodde tåget hade gått.
Du verkar gilla äldre hårdrock,kolla upp Norden light min gamla fritidsledare va sångare i det bandet,dom har turnerat en hel del på 80-talet,han har en grym pipa.Laddar för rock and roll på söndag
St Anger i kassettbandspelaren och Deep Purple i Mac'en samtidigt.
Innebär det att du köpt en Squale eller är du bara sugen på ett mesh?Blev det ingen för din del? Trodde du knep en mellan snapsen på sill lunchen ?
Ps ingen som reagerade på att jag behövde ett 20 mm squale mesh ...
Grattis! Bättre än 650$ i november åtminstone... Får man fråga vilken du valde? Stod själv i valet mellan Teal och den gröna och det blev alltså den sistnämnde.Tack för tipset! Nu blev det en beställd, synd bara att det blev dyrare än föväntat
Hmm, en chans i vad? Är det midsommar-snapsen som pratar nu?De flesta av er har inte en chans vid en GTG
Precis jag skaffade mig en SqualeInnebär det att du köpt en Squale eller är du bara sugen på ett mesh?
Watchies Squale matic? Jag gillar inte ens mesh men den är så jävla snygg på just mesh.Precis jag skaffade mig en Squale
Och vill ha ett mesh till den
Det gjorde du rätt i och det gör du rätt iPrecis jag skaffade mig en Squale
Och vill ha ett mesh till den
Tack man!! Helt enig härSå bra klocka, löjligt bra män!
Tack för tipsetSpinnaker Bradner & Fleuss med stållänkar.
https://www.spinnaker-watches.com/pages/bradner-fleuss-bracelet-sign-up
Och grattis till nya mn btw! Ser fram emot grymt med bilderOH yesss, hoppas alla njuter av midsommarn! Som pappa till en dotter på 8 månader så är familjen hemma sedan några timmar tillbaka. Lyckades dock landa min Marine Nationale-dykare, som är på väg!
Haha, jag ogillar att köpa saker under helgen dock, den här väntan är ju olidligOch grattis till nya mn btw! Ser fram emot grymt med bilder
Haha alltid den där väntan! Stay strong my friend!!Haha, jag ogillar att köpa saker under helgen dock, den här väntan är ju olidlig
I öldrickning. Men nu inser jag att det nog kan ha varit en överdriftHmm, en chans i vad? Är det midsommar-snapsen som pratar nu?
Vi får ta och kolla upp det närmare vid tillfälle. Så länge det finns Norrlands så kan jag nog ge dig en match...I öldrickning. Men nu inser jag att det nog kan ha varit en överdrift
Det är bra skönt att inte vara bakis, en viss skadeglädje med alla bakfulla vänner dock! 15 grader låter dock som 12 grader för kallt för att överväga bad
Halva Sverige bakis idag. Själv tar jag mig ett svalkande dopp i 15 gradigt vatten.
Ser uppfriskande och gött ut .
Halva Sverige bakis idag. Själv tar jag mig ett svalkande dopp i 15 gradigt vatten.
Jag valde att backa ur på den här. Men den kommer vara grymt finFick ett mejl:
”CONGRATULATIONS!
You can become one of not-so-many
Seaforth Bronze owners!
You did many things right!
You subscribed to the list, you added your preferred color and you were randomly selected by the computer from the list as "winner".
Seriously...
It are strange times. You have been "selected" to be able to purchase a watch....
Think of it.
Think again.
Crazy. I am feeling like ROLEX must feel I guess. Just to remind you: this is not normal but has happened before with Halios watches. That stuff is magic.”
Kommer jag ångra mig om jag slår till? Eller om om jag INTE slår till?
Så svårt, känner mig inte riktigt hundra på den heller just nu...Jag valde att backa ur på den här. Men den kommer vara grymt fin