Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning tyvärr. Inget jag tänkte på heller, jag bara kände att nu måste jag slå tillNågon som vet hur stor rabatt det brukar vara på deras koder vid sådana här tillfällen?
Den där kan du också vara nöjd med. Bjuder du på en bild till?Dop idag och vad lämpar sig bäst om inte min 1545YG My Squale is fantastic! F_n vad glad jag är att jag hann fånga GMT'n
Trevlig midsommardag på er!
Vad tror du förresten om utsikterna att kunna köpa jubileet löst och om det passar på andra 20 mm 1545 klockor?Dop idag och vad lämpar sig bäst om inte min 1545YG My Squale is fantastic! F_n vad glad jag är att jag hann fånga GMT'n
Trevlig midsommardag på er!
Hahah sant! Jag och min fiskekamrat hade gått över en myr för att komma till en speciell tjärn där vi vet att de lurar stora laxar! Vi hade stort flyt och drog upp ca 6 st på ca 30 min! Plötsligt hör jag min kamrat skrika BJÖRN!! När jag tittar upp ser jag en Björn komma gåendes mot oss från myren vi precis passerat... jag hör återigen min kamrat ropa att vi lämnar fisken och drar varefter jag ser att björnen börjat öka takten och nu småspringa rakt emot oss ca 2-300m bort. Vi dumpar prylarna (och fisken) och går in mot skogen och hoppas på att björnen skall ta fisken! Vi går en bra bit i raskt tempo runt myren och mer eller mindre slänger oss in i bilen igen.Jagad av björn!? Du kan ju inte skriva så utan att ge mer av den storyn
Du tog väl såklart ett wristshot med björnen i bakgrunden innan du började springa.Hahah sant! Jag och min fiskekamrat hade gått över en myr för att komma till en speciell tjärn där vi vet att de lurar stora laxar! Vi hade stort flyt och drog upp ca 6 st på ca 30 min! Plötsligt hör jag min kamrat skrika BJÖRN!! När jag tittar upp ser jag en Björn komma gåendes mot oss från myren vi precis passerat... jag hör återigen min kamrat ropa att vi lämnar fisken och drar varefter jag ser att björnen börjat öka takten och nu småspringa rakt emot oss ca 2-300m bort. Vi dumpar prylarna (och fisken) och går in mot skogen och hoppas på att björnen skall ta fisken! Vi går en bra bit i raskt tempo runt myren och mer eller mindre slänger oss in i bilen igen.
Haha wow, det måste vara en ohyggligt stressad situation men även ett riktigt coolt minne då allt gick bra för er!Hahah sant! Jag och min fiskekamrat hade gått över en myr för att komma till en speciell tjärn där vi vet att de lurar stora laxar! Vi hade stort flyt och drog upp ca 6 st på ca 30 min! Plötsligt hör jag min kamrat skrika BJÖRN!! När jag tittar upp ser jag en Björn komma gåendes mot oss från myren vi precis passerat... jag hör återigen min kamrat ropa att vi lämnar fisken och drar varefter jag ser att björnen börjat öka takten och nu småspringa rakt emot oss ca 2-300m bort. Vi dumpar prylarna (och fisken) och går in mot skogen och hoppas på att björnen skall ta fisken! Vi går en bra bit i raskt tempo runt myren och mer eller mindre slänger oss in i bilen igen.
Jag är så nöjd med den, delvis därför jag slog till på GMT'n. Squale hade aldrig tilltalat mig innan jag köpte min 1545a, den är helt outstanding enligt min mening och då har jag handskats med betydligt dyrare ur i mina darDen där kan du också vara nöjd med. Bjuder du på en bild till?
Rent spontant så bör den ju funka men det här är första gången en 1545a har 300m vattenskydd vilket får mig att undra om inte boetten kan ha andra dimensioner än vanligtVad tror du förresten om utsikterna att kunna köpa jubileet löst och om det passar på andra 20 mm 1545 klockor?
Riktig "håll käften"-klocka.Jag är så nöjd med den, delvis därför jag slog till på GMT'n. Squale hade aldrig tilltalat mig innan jag köpte min 1545a, den är helt outstanding enligt min mening och då har jag handskats med betydligt dyrare ur i mina dar
One more Squale for the road....
Nix det är en LorexRiktig "håll käften"-klocka.
- Är det en Råålex?
- Nej en 18k Squale, bitch.
Du tog väl såklart ett wristshot med björnen i bakgrunden innan du började springa.
Haha wow, det måste vara en ohyggligt stressad situation men även ett riktigt coolt minne då allt gick bra för er!
SkålTar igen gårdagens torka...
Ser gött ut. Gillar flaskan med grillolja. Blir bra fart på grillen med den .Glad midsommardag på er! Idag blir det grillat .
Ha, ha, körde faktiskt marinad på flanksteken (får spara på finwhiskyn ).Ser gött ut. Gillar flaskan med grillolja. Blir bra fart på grillen med den .
God fortsättning på er.
Bjussar på lite grönt .
Beskriv gärna ”fumetavla”.Är det, med risk för fel ordval, fumetavla likt spinnaker croft på denna?
Det kan man tro men nej. Fantastisk kameleont-tavla, iallafall när det gäller grönt i alla kulörer, sunburst eller inte och ibland helsvart .Är det, med risk för fel ordval, fumetavla likt spinnaker croft på denna?
Beskriv gärna ”fumetavla”.
Efter en mycket nära och komplicerad titt på Squalen så kan det faktiskt vara så att tavlan är mörkare längst ut mot chapterringen. Tavlan förvirrar mig så jag är inte säker dock, kan även vara ölen .Ljus i mitten och mörknar ut mot tavlans kanter.