Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Midsommarafton och tråden fick sex nya sidor. Inte illa för att vara en dag då många har fullt upp med annat.
Handen upp alla som spontant skaffade ny klocka igår.
Samma här, jag skulle faktiskt hellre se den tavlan på en stålklocka. Känner mig inte helt såld på brons. Känns kletigt på något sätt.Så svårt, känner mig inte riktigt hundra på den heller just nu...
Midsommarafton och tråden fick sex nya sidor. Inte illa för att vara en dag då många har fullt upp med annat.
El Chapo om du inte sett den, den mexikanska serien är helt fantastisk!1640, säga vad man vill om SKX, men perfekt beater, reseklocka, inom näst kommande 36 timmarna kommer jag: sova nada (fixar ej sova när jag reser), gå igenom 5 airport securitys, duscha i 2 lounger, dricka en jävla massa kaffe, te , kolla ett gäng Netflix avsnitt, av ngn serie, pls tips mottages tacksamt, Ozark o Escobar avklarade under tidigare resor, ha en fin Lördag
Jodå säsong 1 tror jag, var bra, måste kolla om nya avsnitt kommit, var ett tag sedan, kanon , tack för tipsetEl Chapo om du inte sett den, den mexikanska serien är helt fantastisk!
Säsong 2 och 3 finns, Suburra säsong 1 och 2 italiensk serie om maffian, finns en långfilm också men den ska ses efter serien, Peaky Blinders och GothamJodå säsong 1 tror jag, var bra, måste kolla om nya avsnitt kommit, var ett tag sedan, kanon , tack för tipset
Homeland, Black list, Designated Survivor!1640, säga vad man vill om SKX, men perfekt beater, reseklocka, inom näst kommande 36 timmarna kommer jag: sova nada (fixar ej sova när jag reser), gå igenom 5 airport securitys, duscha i 2 lounger, dricka en jävla massa kaffe, te , kolla ett gäng Netflix avsnitt, av ngn serie, pls tips mottages tacksamt, Ozark o Escobar avklarade under tidigare resor, ha en fin Lördag
På väg till Sverige ?1640, säga vad man vill om SKX, men perfekt beater, reseklocka, inom näst kommande 36 timmarna kommer jag: sova nada (fixar ej sova när jag reser), gå igenom 5 airport securitys, duscha i 2 lounger, dricka en jävla massa kaffe, te , kolla ett gäng Netflix avsnitt, av ngn serie, pls tips mottages tacksamt, Ozark o Escobar avklarade under tidigare resor, ha en fin Lördag
Jag avgudade Peaky Blinders!1640, säga vad man vill om SKX, men perfekt beater, reseklocka, inom näst kommande 36 timmarna kommer jag: sova nada (fixar ej sova när jag reser), gå igenom 5 airport securitys, duscha i 2 lounger, dricka en jävla massa kaffe, te , kolla ett gäng Netflix avsnitt, av ngn serie, pls tips mottages tacksamt, Ozark o Escobar avklarade under tidigare resor, ha en fin Lördag
Njae, London på jobb först, sen SvedalaPå väg till Sverige ?
Bra jobbat!Midsommarafton och tråden fick sex nya sidor. Inte illa för att vara en dag då många har fullt upp med annat.
Kolla in Bad Blood. Riktigt sevärd och två säsonger .1640, säga vad man vill om SKX, men perfekt beater, reseklocka, inom näst kommande 36 timmarna kommer jag: sova nada (fixar ej sova när jag reser), gå igenom 5 airport securitys, duscha i 2 lounger, dricka en jävla massa kaffe, te , kolla ett gäng Netflix avsnitt, av ngn serie, pls tips mottages tacksamt, Ozark o Escobar avklarade under tidigare resor, ha en fin Lördag
Jag dricker helst inte öl, bara sprit så den kampen ger jag villigt ifrån mig.Vi får ta och kolla upp det närmare vid tillfälle. Så länge det finns Norrlands så kan jag nog ge dig en match...
El Chapo om du inte sett den, den mexikanska serien är helt fantastisk!
Skall bli intressant att höra om den överlever
Dags att testa om Navygrafen är vattentät.
Vet inte om dessa diskuterats tidigare, HKED Nemo. Såg väldigt trevliga ut. Somrigt med gult
Skall bli intressant att höra om den överlever
Jagad av björn!? Du kan ju inte skriva så utan att ge mer av den storynMåste säga att jag verkligen älskar min Lorier! Helt fantastiskt! Än så länge har den klarat av att bli jagad av Björn, isande forsar och ilskna myggor