Snygga, undrar hur dessa står sig mot Hadley Roma, någon?Yes sir, Jag har tre st oanvända 22mm. Ett svart, ett blått och ett grönt om någon skulle vara intresserad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga, undrar hur dessa står sig mot Hadley Roma, någon?Yes sir, Jag har tre st oanvända 22mm. Ett svart, ett blått och ett grönt om någon skulle vara intresserad.
FulländadLänk till zelos horizons kommer nästa vecka. Runt 90 usd fraktat.
Tycker SEL:en är lite störig. Men blir ju så när caset är utformat som det är.Fulländad
Du tänker på fasningen på bandhornen?Tycker SEL:en är lite störig. Men blir ju så när caset är utformat som det är.
Ok men skiljer rätt mycket mot "prototypbilderna" och hur är det med passningen på ändlänken? Saknar verktygslös justering ser det ut som även om justermånen ser god ut? Lär ju bli en i alla fall.Länk till zelos horizons kommer nästa vecka. Runt 90 usd fraktat.
Snyggt! Konstnärlighet ska alltid uppmuntras
Min dotter har målat bilden.
Ja precis. Dom sluttar inåt vilket gör att det blir ett glapp mellan bandhornen och länken.Du tänker på fasningen på bandhornen?
Hade nog varit snyggare om ändlänken täckt den lilla fasningen på bandhornen...Ja precis. Dom sluttar inåt vilket gör att det blir ett glapp mellan bandhornen och länken.
Jag har Hadley-Romas cordura vilket är betydligt robustare då det är vadderat men det är egentligen två vitt skilda band. Corduran är ju väldigt mycket styvare och enligt min mening inte lika bekvämt och saknar dessutom quick release funktionen men som nämnt tidigare känns betydligt robustare, Bartons är tunnare och därav mycket följsammare; det känns absolut inte billigt men är inte lika heavy duty som corduran. Hopps det hjälperSnygga, undrar hur dessa står sig mot Hadley Roma, någon?
Tack för feedback, 3st Barton på ingång nu , får helt enkelt testa självJag har Hadley-Romas cordura vilket är betydligt robustare då det är vadderat men det är egentligen två vitt skilda band. Corduran är ju väldigt mycket styvare och enligt min mening inte lika bekvämt och saknar dessutom quick release funktionen men som nämnt tidigare känns betydligt robustare, Bartons är tunnare och därav mycket följsammare; det känns absolut inte billigt men är inte lika heavy duty som corduran. Hopps det hjälper
Såg ju väldigt trevlig utLänk till zelos horizons kommer nästa vecka. Runt 90 usd fraktat.
Yes sir, Jag har tre st oanvända 22mm. Ett svart, ett blått och ett grönt om någon skulle vara intresserad.
Edit: Svart och grönt har gått, endast blått kvar
Idag kom ett paket.
Den är lätt värd pengarna! Och enligt mig bäst på länk.
(Ringen är ställd att passa tiden på tvätten)
Länk till zelos horizons kommer nästa vecka. Runt 90 usd fraktat.
Har själv råkat ut för en axelskada för 1,5 år sedan och gick till naprapat för att få behandling, något som definitivt påskyndade läkningen. Han sa även att man bör påbörja behandlingen ganska omgående för en snabbare rehabilitering.Det här var värre än vad jag är van vid, jag har haft besvär med min högra axel från december vilket resulterat i att jag inte kan göra pull-ups ordentligt utan måste utföra dom med supinerat grepp, jag kör dessutom Crossfit och idag gick det lite för fort så när jag hoppade efter stången fick jag inget bra grepp och både kände och såg hur det small till i fästet med resultatet av att all styrka försvann ur höger arm. Nu jä_lar anamma ömmar det något rejält i armen, nåja nu är det ren vila med en massa koncentration på mina nyförvärv som gäller och om ett par, tre dagar ett besök hos naprapat som får gå igenom med laser, ström och massage En fördel finns det och det är att man får sitta i lugn och ro på KS utan att frugan bränner hål i bakhuvudet på en med sin blick
Sorry för OT
Tyvärr kompisDu råkar inte ha 20mm?
Tyvärr kompis
Har själv råkat ut för en axelskada för 1,5 år sedan och gick till naprapat för att få behandling, något som definitivt påskyndade läkningen. Han sa även att man bör påbörja behandlingen ganska omgående för en snabbare rehabilitering.
@M26 håller tummarna för en snabb återhämtning/återställning och ser samtidigt fram emot alla klockbilder imorgon!
No probs! Värt ett försök. Hoppas du kryar på dig snabbt!
Nån vet hur Rotary är?
Ska inte köpa men lite nyfiken.
Jag orkar inte leta fram några källor just nu så ni får ta det för vad det är men när jag var sugen på en Rotary och googlade runt en del hittade jag många negativa kommentarer kring pissig kvalitet osv. vilket fick mig att avstå från köp.Så vitt jag vet så håller det bra kvalité och har varit med bra länge, kollade själv en av deras klockor tidigare men nu vart jag sugen igen!
Mycket bilder är bra för både kropp och själ så bara ös på med sånt, det hjälper . Har själv pajat båda mina axlar med efterföljande operationer på det. Då var bilder det enda jag tog (det gjorde jag inte alls) . Hoppas det löser sig snabbt och någorlunda smidig för dig .Tack grabbar, mycket uppskattat! Kommer bilder så snart jag fått paketet trots mitt handikapp, vad gör man inte för sina vapendragare
Tack, bör förmodligen räcka med en veckas vila med lätt rehab därefter och många naprapatbesök. Tur att man har en företagsförsäkring Bicepsen är säkert funktionsduglig inom en månad, axeln verkar vara knas bortom räddningMycket bilder är bra för både kropp och själ så bara ös på med sånt, det hjälper . Har själv pajat båda mina axlar med efterföljande operationer på det. Då var bilder det enda jag tog (det gjorde jag inte alls) . Hoppas det löser sig snabbt och någorlunda smidig för dig .
Trist, dessvärre inte förvånad då det är en del anrika märken som gått samma väg med årenJag orkar inte leta fram några källor just nu så ni får ta det för vad det är men när jag var sugen på en Rotary och googlade runt en del hittade jag många negativa kommentarer kring pissig kvalitet osv. vilket fick mig att avstå från köp.
Ett gammalt märke som var jag förstår höll god kvalitet back in the days men som senare blev uppköpta och numera prånglar ut skräp och lever på varumärkets historia, vet ej hur kvaliteten var den sista tiden innan uppköpet heller för den delen.
Jag har ett brunt canvas 20 mm av samma typ som kan säljas för bra pris. Skicka PM med mailadress så kan jag skicka foto om intressant.Tyvärr kompis
Jag bröt min axel 29 Januari och är sjukskriven ännu,värker och armen är inte rörlig utåt precis som den är låst.Mycket bilder är bra för både kropp och själ så bara ös på med sånt, det hjälper . Har själv pajat båda mina axlar med efterföljande operationer på det. Då var bilder det enda jag tog (det gjorde jag inte alls) . Hoppas det löser sig snabbt och någorlunda smidig för dig .