• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skjut mig. Här har man en squale på g, så slänger folk upp bilder på GMT som de vill bli av med, och nu denna....

Lägger in mig på klockrehab snart...
Man ska dock ha med sig att den kostar €1590 så lite mer än vi är vara vid när det gäller Squale. Är väl bara nya Master som ligger i den prisklassen annars. :)

Första gympasset på en månad (kass axel här också). Då fick "den odödlige men fule" följa med.
20190627_101556.jpg

Tänker att denna eminenta tråd kommer att bli min räddning.
Min pappa fyller jämt och klocknörd som man är så jagar jag en kul klocka att ge honom i present.

Han har alltid gillat omega speedmaster, men den är klart över min budget.

Söker en kronograf på länk, mer åt stilrena flygartavlor än färgglada racingvarianter.
Maxbudget ca 10k

Hit me, vad har ni för förslag?
Något från Nezumi kanske (länk köpes extra)? http://www.nezumistudios.com/product-category/watches/chronographs/

nezumi_1.png

nezumi_2.png

nezumi_3.png

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Tänker att denna eminenta tråd kommer att bli min räddning.
Min pappa fyller jämt och klocknörd som man är så jagar jag en kul klocka att ge honom i present.

Han har alltid gillat omega speedmaster, men den är klart över min budget.

Söker en kronograf på länk, mer åt stilrena flygartavlor än färgglada racingvarianter.
Maxbudget ca 10k

Hit me, vad har ni för förslag?
Om du vill ha något från Schweiz och kan tänka dig quartz så har du ju även den här från Tissot:
tissot_quickster_cronograph.png

Tissot Quickster Chronograph (T095.417.11.067.00).

Tillbaka
Topp