Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är jättenöjd med den och den får mycket tid. Den får bo kvar hos mig länge till. Börjar tveka lite på mina två andra Khakis dock Tre är ganska många även om de kompletterar varandra bra.Den där är definitivt affordable med tanke på vad man får för pengen.
Håller med om att de kompletterar varandra bra. Jag tycker att automataren är snyggare men det är så jäkla go känsla när man vevar upp den manuella!Jag är jättenöjd med den och den får mycket tid. Den får bo kvar hos mig länge till. Börjar tveka lite på mina två andra Khakis dock Tre är ganska många även om de kompletterar varandra bra.
Sant, nu blev jag ju lite fäst vid @Nilas gamla Khaki igen SvårtHåller med om att de kompletterar varandra bra. Jag tycker att automataren är snyggare men det är så jäkla go känsla när man vevar upp den manuella!
Ja, man vill helst ha alla!Sant, nu blev jag ju lite fäst vid @Nilas gamla Khaki igen Svårt
Fet! Grattis!Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Ja det där var det finaste jag sett sen Lenin gick i kortbyxor.Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Jäklar vad kaxig! Passar definitivt i den här tråden också.Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Fet! Grattis!
Jäklar vad kaxig! Passar definitivt i den här tråden också.
Ja det där var det finaste jag sett sen Lenin gick i kortbyxor.
Sweet, den var skitsnygg!!Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Två år!?Tack, två års väntan gav till slut lön för mödan
Ja det är en LE och limiterad till 300, hela Vostok världen har väntat på detta släppa sedan 50års jubileums modellen från 2017 sålde slut på nolltid.Två år!?
Den var också riktigt cool men jag tycker att din är finare. Ser bättre ut utan arabiska siffror!Ja det är en LE och limiterad till 300, hela Vostok världen har väntat på detta släppa sedan 50års jubileums modellen från 2017 sålde slut på nolltid.
Den förra modellen kommer upp ibland på bukten men då till mycket högre pris runt 10tkr
Snyggt! Den hör hemma här också .Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Vet att denna hör hemma i sin egna tråd men den är bara för cool för att inte visas upp här!
Min nya Bronzo
Klockan är fin men jag kan inte sluta titta på ölen.Blev en dag med klockor som legat länge i lådan utan att användas. Vet att folk hatar på Parnis osv ibland, men jag tycker att den är rätt nice
Här älskar vi allt och sjunger tillsammans!!Blev en dag med klockor som legat länge i lådan utan att användas. Vet att folk hatar på Parnis osv ibland, men jag tycker att den är rätt nice
Älskar deras band,har sj dock beställt direkt av dom och åkt på tull och moms varje gång.Nu förstår jag varför Bartons Elite Silicone straps är så populära. Tunna, mjuka och snygga till ett vettigt pris.
Räck mig din hand vi har samma väg att gåHär älskar vi allt och sjunger tillsammans!!
Älskar deras band,har sj dock beställt direkt av dom och åkt på tull och moms varje gång.
Tänkte ta den vägen denna gång,tack för tips.Gå via Amazon.uk så slipper du det + tog ca 5 dagar för leverans.