HahaRäck mig din hand vi har samma väg att gå
Räck mig din hand vi har samma mål att nå
Glöm allt som skiljer och låt oss tänka på:
Vi behöver alla varann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaRäck mig din hand vi har samma väg att gå
Räck mig din hand vi har samma mål att nå
Glöm allt som skiljer och låt oss tänka på:
Vi behöver alla varann
Den var väldigt god! Det fick t.o.m bli x antal fler enda lediga dagen under veckan behöver utnyttjasKlockan är fin men jag kan inte sluta titta på ölen.
Den där är för jäkla läckerJag och min fyra-åriga dotter är på Mikkeller bar på folkets park i Malmö och väntar på Burgare. Zelos fick följa med.
Visst är den? En fullträff och så mycket mer egen än H2. Gummit är riktigt bra!Tacksam ni lät denna ligga kvar på K&S tills jag inte kunde stå emot längre, den är verkligen en hit!
Ska nog testa gummit lite snabbt sen med...
Alltid kul att kunna hjälpa till...Tacksam ni lät denna ligga kvar på K&S tills jag inte kunde stå emot längre, den är verkligen en hit!
Ska nog testa gummit lite snabbt sen med...
Haha, det var ett nytt namn för migImponerad är bara förnamnet. Älskar Eta2824 och något måste ju Steinhart gjort. +/- 0.0 s/d under 14 dagar nu. Det ni R*l**
Visst detta är en homage men tidshållningen har de allt moderniserat.
Outhouse ftw
Visst är den? En fullträff och så mycket mer egen än H2. Gummit är riktigt bra!
Alltid kul att kunna hjälpa till...
Haha, det tackar jag för. Då är vi kvitt nu..Jag lät iof borealis vara kvar trots rätt sugen så hehe
Nytt gummi med numera borstat spänne går att beställa från deras hemsida. Riktigt billigt också om jag inte minns fel .Gummit på, jäkligt snyggt det med! Minus för låset som de kunde beställt borstat
Tyckte dock länken var skönare så åker nog på snart igen
Borstat lås var lovat under KS och skulle levereras ”senare” men en del backare blev bortglömda och så blev det aldrig av och så där. Jag har ett spänne i borstat till min H1 men det hade varit ännu bättre med ett i titan!Gummit på, jäkligt snyggt det med! Minus för låset som de kunde beställt borstat
Tyckte dock länken var skönare så åker nog på snart igen
Haha, det var ett nytt namn för mig
Och så stilig klocka förstås..
Nytt gummi med numera borstat spänne går att beställa från deras hemsida. Riktigt billigt också om jag inte minns fel .
Jag och bläckfisken har gömt oss under en parasoll!!
Gillar verkligen hur clean den här är. Tråkig kanske vissa tycker, classy säger jag.
En Borealis kan aldrig bli tråkig.Gillar verkligen hur clean den här är. Tråkig kanske vissa tycker, classy säger jag.
Beredd att hålla med nu när jag sett alla snygga Borealis i denna tråd.En Borealis kan aldrig bli tråkig.
Nytt KS ordspråk
Wow, grymt bra foton (som vanligt förvisso). Nya kameran?
Blev ju inte nervös när jag upptäckte detta... Dags för Locktite!
Tack! Nej, de är tagna med den gamla vanliga häcken.Wow, grymt bra foton (som vanligt förvisso). Nya kameran?
Tack så mycket! Den är väldigt tacksam att ta macrobilder på men som alla andra klockor med välvt glas så är den sjukt svår att ta vanliga bilder på eftersom allting speglar sig. Men jäklar vilka detaljer det är på den, galet på en klocka i den prisklassen.Fantastisk klocka @MaBr. Gillar hur du har fångat detaljerna med dina outstanding bilder!