• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Spenderar denna helgen magsjuk och sjukskriven. Tur att man har en snygg klocka att titta på åtminstone. Hoppas era helger är bättre än min :)
20190629_091428.jpg
20190629_091334.jpg
Aj, f-n. Magsjuka är ingen höjdare. Krya på dig.
 
Ja dom är lätta att förälska sig i särskilt när dom inte kostar mer än dom gör och samtidigt har så mycket att ge. Absolut inte perfekta men för ca 2500kr så kan man bara hylla dom. Ångrar man sig så är dom ju hyfsat lättsålda, men vem gör det :D.
Jag funderar på en med svart tavla och blå bezel i stil med denna:
DSC_0023_zpsydiitmpi.jpg

Synd att det verkar vara en av få kombinationer som måste specialbeställas... :(
På den europeiska sidan går det ju att beställa lösa vridringsinlägg i olika färger så kan man ju byta själv. :)
 
78C51DD3-5C88-4949-80B8-CB8F24E755D5.jpeg

Ahh, ny bild på Tourby Lawless på Tourbys Instagram. För eller senare trillar jag dit, ser sjukt smäcker ut för att vara en dykare till 500 meter.
Det smäller för mig snart. Var först inställd på utan kronskydd men då var man tvungen att köpa deras JNT edition som även hade rödvisare och röd lumepip där uppe - vilket jag inte riktigt ville ha. Kronskydden ser dock rätt små ut, så lär nog inte störa. :)
 
Alla skriverier om tisell gjorde jag tog på min idag. Nog min minst använda klocka men alltid trevlig att ta på sig :)
F2401654-B457-4383-9D7F-29F330B201A2.jpeg

Vill dock ha ett gummi till den, och skulle önska det fanns ett stealth insert för lite yachtmasterkänsla. Får gå på jakt...
 
Det verkar ju inte vara någon brist på intresse och i värsta fall verkar de ändå vara lättsålda på k&s. Jag kan ta på mig att köpa in en grön. Fräck färg men inget jag skulle bära regelbundet så då gör det inget om man inte får vara med i utlottningen... ;)

Vad säger ni? Fem gubbar @ 500kr(/klocka) var med 25% vinstchans?
På!
Alla skriverier om tisell gjorde jag tog på min idag. Nog min minst använda klocka men alltid trevlig att ta på sig :)
F2401654-B457-4383-9D7F-29F330B201A2.jpeg

Vill dock ha ett gummi till den, och skulle önska det fanns ett stealth insert för lite yachtmasterkänsla. Får gå på jakt...
Vilken typ av gummi tänker du på?
Jag tyckte detta blev bra på min.
2AE11F80-8ACB-4228-B31D-700059CAAB69.jpeg
FF0894D5-9FCF-44F4-A067-90AC5E8CCDE2.jpeg
 
Tillbaka
Topp