Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zelos horizon eller Mako.Hallåj!
Prisvärd bronsdykare med grön tavla, vad föreslår ni?
/p
Aj, f-n. Magsjuka är ingen höjdare. Krya på dig.Spenderar denna helgen magsjuk och sjukskriven. Tur att man har en snygg klocka att titta på åtminstone. Hoppas era helger är bättre än min
Skulle jag köpa en bronsklocka för lite pengar med grön tavla skulle jag lätt gå på denna.Hallåj!
/p
Va kul, ser fram emot mycket bilder .Ikväll ska jag hämta 4 dinkor som jag handlat här av er, look forward ,, o så hejar vi på tjejerna va ....
Usch va trist. Ingen höjdare med magsjuka men klockan grym. Krya på dig .Spenderar denna helgen magsjuk och sjukskriven. Tur att man har en snygg klocka att titta på åtminstone. Hoppas era helger är bättre än min
Ja dom är lätta att förälska sig i särskilt när dom inte kostar mer än dom gör och samtidigt har så mycket att ge. Absolut inte perfekta men för ca 2500kr så kan man bara hylla dom. Ångrar man sig så är dom ju hyfsat lättsålda, men vem gör det .
På den europeiska sidan går det ju att beställa lösa vridringsinlägg i olika färger så kan man ju byta själv.Jag funderar på en med svart tavla och blå bezel i stil med denna:
Synd att det verkar vara en av få kombinationer som måste specialbeställas...
Gruppo Gamma om man inte räds större klockor. Jag har en variant https://klocksnack.se/posts/2706586/ finns fler i denna tråd: https://klocksnack.se/threads/gruppo-gamma.105824/Hallåj!
/p
En Emerald Green Mako såg riktigt trevlig ut men den verkar ju tyvärr vara slutsåld i hela den civiliserade världen, d.v.s.det som går att söka på GoogleZelos horizon eller Mako.
Finns en fin Hammerhead ute som @sand3rs säljer.... ligger på K&S
Precis mitt förslag också, vågar nästan påstå den är roligast & prisvärdast om en vill hitta något snabbt. Plus bra storlek, tjock men kort lugg till lugg.
Superman?Inget är som väntans tider.
Spenderar denna helgen magsjuk och sjukskriven. Tur att man har en snygg klocka att titta på åtminstone. Hoppas era helger är bättre än min
Jepp!Superman?
Ledsen för prettobilder!
haha, eftersom vi har samma kamera så försökte jag plagiera dig. close enough?
Det smäller för mig snart. Var först inställd på utan kronskydd men då var man tvungen att köpa deras JNT edition som även hade rödvisare och röd lumepip där uppe - vilket jag inte riktigt ville ha. Kronskydden ser dock rätt små ut, så lär nog inte störa.
Ahh, ny bild på Tourby Lawless på Tourbys Instagram. För eller senare trillar jag dit, ser sjukt smäcker ut för att vara en dykare till 500 meter.
Inga kollegor är sjuka (än iaf) som tur är så antagligen har jag fått eländet nån annanstansFasen vad cool den klockan är! Krya på dig! Något du fått med dem hem från jobbet?
Två av mig vill jag minnas... Blir kul när dom kommer upp i tråden!Ikväll ska jag hämta 4 dinkor som jag handlat här av er, look forward ,, o så hejar vi på tjejerna va ....
Då är det en NTH då? The Blue Barracuda!Två av mig vill jag minnas... Blir kul när dom kommer upp i tråden!
Har skickat PM till honom nu så får vi se
Nja, en Helm Vanatu o sedan det jobbiga namnet o säga o skriva, GMT`n från Meccaniche Veneziane, Nereide GMTDå är det en NTH då? The Blue Barracuda!
@Watchie
Var det inte en Komodo också?Nja, en Helm Vanatu o sedan det jobbiga namnet o säga o skriva, GMT`n från Meccaniche Veneziane, Nereide GMT
Den gick åt ett annat håll faktiskt. Watchie köpte något annat av mig =)Då är det en NTH då? The Blue Barracuda!
@Watchie
Traska i stället för springa?Det är skönt efter löppasset i alla fall
På!Det verkar ju inte vara någon brist på intresse och i värsta fall verkar de ändå vara lättsålda på k&s. Jag kan ta på mig att köpa in en grön. Fräck färg men inget jag skulle bära regelbundet så då gör det inget om man inte får vara med i utlottningen...
Vad säger ni? Fem gubbar @ 500kr(/klocka) var med 25% vinstchans?
Vilken typ av gummi tänker du på?Alla skriverier om tisell gjorde jag tog på min idag. Nog min minst använda klocka men alltid trevlig att ta på sig
Vill dock ha ett gummi till den, och skulle önska det fanns ett stealth insert för lite yachtmasterkänsla. Får gå på jakt...