• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Riktigt fina bilder.
Blir orimligt sugen på en med svart urtavla, grön bezel, datum och utan bubbla.
Ja dom är lätta att förälska sig i särskilt när dom inte kostar mer än dom gör och samtidigt har så mycket att ge. Absolut inte perfekta men för ca 2500kr så kan man bara hylla dom. Ångrar man sig så är dom ju hyfsat lättsålda, men vem gör det :D.

Samma visa varje gång jag ska beställa en klocka,ja då kan jag inte bestämma färg även om jag bestämt mig innan köp.
Nu har jag velat mellan grön och svart,så ser jag att det finns en blå med svart bezel gaaaah.
55893CB3-5048-4676-85A9-0D210332340A.jpeg
Du kan kustomisera en hur du vill men då tar det 4-6 veckor :).
För den som vågar :D (lånad bild)
PSX_20190628_223250.jpg

Vackert, du befinner dig bara i grymma miljöer ju.
Yes nice i Skåne, Well, sydkusten är fin, är en 08, men har bott i Skåne innan PH flytt sista åren, och somrarna är såklart kanon i Skåne, i morse strax innan 06 fick man knata längs stranden själv, tills en stor 60 kg mastiff dök upp med ägarens springandes efter...he he, svett, svett

Ja den är ju så bra! Det där var 42mm vill jag minnas från insta.

Använder inte FB längre även om jag har kvar min inloggning. Kanske skulle göra det...

image.jpeg

Jag har aldrig haft ansiktsboken och kommer aldrig skaffa.

Våga vägra fb! Är på din sida. :)

Japp, jag med. Har inte FB och kommer aldrig ha.

Klart att man skall vägra fejsbook, är ju farligt. Sen vem behöver fejsbook när KS finns? :D

Tillbaka
Topp