Grön är inte dum! Känns helt klart mer sommar än svart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, det var ett väldigt förmånligt pris jag fick den för.Kommer en restock under Juli på alla färger , men kanske inte för det priset du fick det för
Bra jobbat, det är ändå bara en massa skit!
Jag har aldrig haft ansiktsboken och kommer aldrig skaffa.
Våga vägra fb! Är på din sida.
Jag har aldrig haft ansiktsboken och kommer aldrig skaffa.
Japp, jag med. Har inte FB och kommer aldrig ha.Våga vägra fb! Är på din sida.
Ah, jag kikade på tisellwatch som påstår sig vara officiell europeisk distributör. Den koreanska hemsidan såg om möjligt ännu mer oseriös ut...
http://mobile--shop2.tisellkr.cafe24.com/
Den där sidan (den koreanska) är den som förespråkas på WUS.
Edit: Tydligen ska varje batch dom släpper ha lite förbättringar. Så vill man ha den senaste så är det koreanska sidan som gäller. Vad det innebär i slutändan har jag inte en aning om
Det är väl alternativ #1-1? "dial = black, bezel = black, date without cyclops"Kunde inte hitta en svart på den koreanska sidan med datum men utan bubbla.
Är det från den europeiska man ska beställa då istället (choose your own configuration)? Tar dock 4-6 veckor då vilket jag antar beror på att de skickas från Asien?
Bra val! Älskar verkligen tanken med bezel som liknar ett ”sågblad”
Köpte den vita till min fru.
Blind är man... Tack för hjälpen. Får skylla på en knepig hemsidaDet är väl alternativ #1-1? "dial = black, bezel = black, date without cyclops"
Kunde inte hitta en svart på den koreanska sidan med datum men utan bubbla.
Är det från den europeiska man ska beställa då istället (choose your own configuration)? Tar dock 4-6 veckor då vilket jag antar beror på att de skickas från Asien?
Finns det date utan bubbla?Det är väl alternativ #1-1? "dial = black, bezel = black, date without cyclops"
Man väljer alltså denna produkt och anger önskad konfiguration via rullistan: http://mobile--shop2.tisellkr.cafe2...automatic-200m/33/?cate_no=42&display_group=1
Ja det är aldrig fel med grönt. Var lite rädd för att det skulle bli kaka på kaka med en svart och en grön men det blir inga problem alls .Grön är inte dum! Känns helt klart mer sommar än svart
Oh yes.Finns det date utan bubbla?
Edit: Japp, det hade jag missat. Undrar vad jag klickade i.
Haha, ja. Jag beställde därifrån. Men inget fylleköp dock. Efter @Nilas postade sina bilder på den gröna idag så brast det för mig. Kunde helt enkelt inte hålla mig
Jag är nära bristningsgränsen nu.Haha, ja. Jag beställde därifrån. Men inget fylleköp dock. Efter @Nilas postade sina bilder på den gröna idag så brast det för mig. Kunde helt enkelt inte hålla mig
Så det var snarare total eufori som gjorde att jag missade att man kunde välja med eller utan bubbla. Jag hade valt med bubbla, men hade varit nöjd med vilket av alternativen som helst
Så fin. Ha en skön semester.Nu är det semester mina vänner. Skål på er!
Nej, det är ju inte direkt någon smidig nätbutik år 2019. Jag har precis som dig svårt för Mercedesvisare men är bra sugen på en Tisell ändå. Lutar åt en blå...Blind är man... Tack för hjälpen. Får skylla på en knepig hemsida
Har svårt för mercedesvisare men allt bildbombande här gör mig sugen
Grön?Haha, ja. Jag beställde därifrån. Men inget fylleköp dock. Efter @Nilas postade sina bilder på den gröna idag så brast det för mig. Kunde helt enkelt inte hålla mig
Så det var snarare total eufori som gjorde att jag missade att man kunde välja med eller utan bubbla. Jag hade valt med bubbla, men hade varit nöjd med vilket av alternativen som helst
Ja det är aldrig fel med grönt. Var lite rädd för att det skulle bli kaka på kaka med en svart och en grön men det blir inga problem alls .
Enda problemet nu är att jag inte har någon blå .
Så grön som det bara gick.
Jag är nära bristningsgränsen nu.
Zelos GMT eller Tisell utan bubbla. Eller så måste jag lugna mig...
Haha, mycket bra! 7/5haha, eftersom vi har samma kamera så försökte jag plagiera dig. close enough?
Bra betyg!Haha, mycket bra! 7/5
Bubblan är bra. Förstorar som en bubbla ska göra, dvs rejält och placeringen av den är bra. Lite mer reflex i bubblan än i övriga glaset om man ska nämna något men inget som stört mig .Haha, ja. Jag beställde därifrån. Men inget fylleköp dock. Efter @Nilas postade sina bilder på den gröna idag så brast det för mig. Kunde helt enkelt inte hålla mig
Riktigt fina bilder.Bubblan är bra. Förstorar som en bubbla ska göra, dvs rejält och placeringen av den är bra. Lite mer reflex i bubblan än i övriga glaset om man ska nämna något men inget som stört mig .
En av mina bättre köp måste jag säga..Så fin. Ha en skön semester.