• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

2DCC9593-9B69-482B-830F-728C2AA71C14.jpeg

There is a new Sheriff in town....

Norrlands guld får snällt steppa åt sidan för den här värstingen.

Skål vänner
 
25CB68A3-31EA-4A2F-883F-7340B7FF4559.jpeg

Kör Yema Navygraf idag. Försöker överleva ett pågående barnkalas. Laddat med öl för att fira när det är genomfört.
O herregud, den som varit med om det och överlevt det förtjänar en platta minst

Edit; talar av erfarenhet, efter såna kalas även kallat krigszoner, förtjänar man tapperhetsmedalj och ett gäng öl. Håll ut
 
Senast ändrad:
Skönt med en tråd där man inte blir lynshad för att man äger en homage klocka. Köpte denna inför ett antal USA resor då jag kände behov av GMT samt så ville jag ha en klocka som jag inte behövde vara rädd att förlora. Helt okej kvalitet speciellt om man tänker på att den bara kostar 1500kr
IMG_20190629_194443.jpg
 
O herregud, den som varit med om det och överlevt det förtjänar en platta minst

Edit; talar av erfarenhet, efter såna kalas även kallat krigszoner, förtjänar man tapperhetsmedalj och ett gäng öl. Håll ut
Ja, herregud. Finalen när alla får sockerkick är värre än röjarskivorna man upplevde på universitetet.
DF04E770-1CA7-4658-8927-2E9CAB687E0C.jpeg

Pustar ut.
 
Senast ändrad:
Man blir ju riktigt sugen på en yema navygraf, den är så jävla snygg. Nu är jag lat och skulle kunna Googla men vad ligger dom på i pris?
750 Euro. Sedan ingen tillkommande tull eller moms. 10% rabatt på första köpet om man efterfrågar det, så 675 Euro totalt.
De första 500 var numrerade, men de är slutsålda sedan en tid tillbaka. Jag är väldigt nöjd med min.
 
750 USD. Sedan ingen tillkommande tull eller moms. 10% rabatt på första köpet om man efterfrågar det, så 675 USD totalt.
De första 500 var numrerade, men de är slutsålda sedan en tid tillbaka. Jag är väldigt nöjd med min.
Det är ju definitivt överkomligt, antar att kvalitén är riktigt bra, ser ut så iallafall. Kan mycket möjligt bli en sådan i framtiden
 
Tillbaka
Topp