Grattis. Ser bra ut.
Helm Vanuatu, Öppnade ett paket till, mkt manlig dinka, band, känns stabil och tung![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Ser bra ut.
Helm Vanuatu, Öppnade ett paket till, mkt manlig dinka, band, känns stabil och tung![]()
![]()
Håll med, men vilka kläder passar inte blå tavla till?Svart med vita index går i princip att sätta vilket band som helst på, tänker jag.
Tackar, denna var affordable, mkt chunky, känns som man kan ta av den o slå ihjäl ngn med den...Grattis. Ser bra ut.
Jag har också en Vanuatu, den tål att spika med!Tackar, denna var affordable, mkt chunky, känns som man kan ta av den o slå ihjäl ngn med den...
Jag tycker att blå funkar till alltHåll med, men vilka kläder passar inte blå tavla till?
Varför jag undrar är för att jag ev. ska bli OWG med en klocka med blå tavla.
Den imponerar, den är bra på mycket men framförallt gillar jag att den inte väger särskilt mycket. Klart lättare än Squale gmtn.Jag tycker att blå funkar till alltOWG med RL?
![]()
![]()
5 paket kom, öppnar första ikväll, Meccaniche Veneziane![]()
Jag vill hitta klockornas svar på Bossen.Jag tycker att blå funkar till alltOWG med RL?
Tack, indeedSnygg! Mäktig länk.
Ha, om den är blå kan du kalla den för "Blue Springsteen" eller kanske "Blues Springsteen"Jag vill hitta klockornas svar på Bossen.
![]()
Och jag kan ha en bra kandidat på gång.
Alltid bra med ett ”hemligt” vapen nära till handsTackar, denna var affordable, mkt chunky, känns som man kan ta av den o slå ihjäl ngn med den...
Jag tänker snarast på gult, grönt, orange och liknande som i mina ögon passar bättre på en svart/vit tavla. Men som alltid ligger skönheten i betraktarens ögon.Håll med, men vilka kläder passar inte blå tavla till?
Varför jag undrar är för att jag ev. ska bli OWG med en klocka med blå tavla.
Grattis till en fin pjäsJag släppte ju min alldeles nya och väldigt fina C60 mk3 (riktigt fin klocka för pengarna!) för att istället köpa en Monta triumph som jag fiskat efter ett bra tag. Får väl slänga in en bild här tillsammans med stort tack till @Jesper Fredson för bra och trevlig affär rakt igenom. Och klockan ja.... Den är ännu bättre än jag trodde....dyr för att vara Microbrand men billig (Även till nypris) sett till vad man får. Alla reviewer man hittar på nätet om den här klockan är ju galet lyriska och ja.... Sjukt nöjd!![]()
![]()
Man blir ju riktigt sugen på en yema navygraf, den är så jävla snygg. Nu är jag lat och skulle kunna Googla men vad ligger dom på i pris?
Tack! Ja passa på om du får chansen. Gillar du den designmässigt så har jag svårt att se att du skulle bli besviken i övrigt!Grattis till en fin pjäs! Är själv lite småsugen.
Galet finLorier Neptune
![]()
Snygg, grattis
![]()
Hahahahaha, fett kulTackar, denna var affordable, mkt chunky, känns som man kan ta av den o slå ihjäl ngn med den...
Välkommen till klubben! Den är grymJag släppte ju min alldeles nya och väldigt fina C60 mk3 (riktigt fin klocka för pengarna!) för att istället köpa en Monta triumph som jag fiskat efter ett bra tag. Får väl slänga in en bild här tillsammans med stort tack till @Jesper Fredson för bra och trevlig affär rakt igenom. Och klockan ja.... Den är ännu bättre än jag trodde....dyr för att vara Microbrand men billig (Även till nypris) sett till vad man får. Alla reviewer man hittar på nätet om den här klockan är ju galet lyriska och ja.... Sjukt nöjd!![]()
![]()
Vad är första intrycket?![]()
![]()
5 paket kom, öppnar första ikväll, Meccaniche Veneziane![]()
Kan ångra att jag släppte den där. Så pålitlig och cool pjäs för en sån bra peng!
![]()
Jag släppte ju min alldeles nya och väldigt fina C60 mk3 (riktigt fin klocka för pengarna!) för att istället köpa en Monta triumph som jag fiskat efter ett bra tag. Får väl slänga in en bild här tillsammans med stort tack till @Jesper Fredson för bra och trevlig affär rakt igenom. Och klockan ja.... Den är ännu bättre än jag trodde....dyr för att vara Microbrand men billig (Även till nypris) sett till vad man får. Alla reviewer man hittar på nätet om den här klockan är ju galet lyriska och ja.... Sjukt nöjd!![]()
![]()
Hmm, får avvakta, har ej hunnit...Snygg såklart...Vad är första intrycket?![]()
TackarSnygg, grattis
I wish I could
Mycket bra och intressant läsning, tack! Måste ju säga att jag blev ännu mera sugen nu
Supergrymt! Stort grattis till den klockan!Jag släppte ju min alldeles nya och väldigt fina C60 mk3 (riktigt fin klocka för pengarna!) för att istället köpa en Monta triumph som jag fiskat efter ett bra tag. Får väl slänga in en bild här tillsammans med stort tack till @Jesper Fredson för bra och trevlig affär rakt igenom. Och klockan ja.... Den är ännu bättre än jag trodde....dyr för att vara Microbrand men billig (Även till nypris) sett till vad man får. Alla reviewer man hittar på nätet om den här klockan är ju galet lyriska och ja.... Sjukt nöjd!![]()
![]()