• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kan hända att jag har en på g :) @MaBr när du köpte din senast. Tog det lång tid? Står att man ska vänta 2-3 veckor innan det skickas ut?
Ja, min Horizons GMT tog ett par veckor innan Zelos fick iväg den, och då var den framme på två dagar. Vilken brons Swordfish tog du, jag gissar på Teal :)?
Elshan säger även att en ny batch Swordfish SS kommer om ett par veckor, bland annat en ny urtavla kolfiber/carbon.
 
Ja, min Horizons GMT tog ett par veckor innan Zelos fick iväg den, och då var den framme på två dagar. Vilken brons Swordfish tog du, jag gissar på Teal :)?
Elshan säger även att en ny batch Swordfish SS kommer om ett par veckor, bland annat en ny urtavla kolfiber/carbon.

Vilken färg har du på din Horizons? WS?
 
Vilken färg har du på din Horizons? WS?
Jag har likadan som du ;)
20190529_170727.jpg
 
Folk verkar ju iaf vara väldigt nöjda med garanti-ärenden, med ägaren Mr Oh som han kallas :)
Det jag kan se som negativt är ju att man måste skicka klockan runt halva jorden om det skulle va nått.
Fast å andra sidan måste man ju det med Zelos, Armida, Helson osv osv.
Gällande många fel och problem med Tisell så har jag högst oprofessionellt läst mig till att det var mycket vanligare vid tidigare årgångar och batcher. Tycker att på senare tid så är lovorden många och från många håll, givetvis med prisbilden i beaktning då.
Ska ju givetvis inte jämföras med andra kompisar som kostar tredubbelt eller tiodubbelt. Då hittar man ju brister och det är ju tur annars hade dom dyra fått ta skämskudde och dumstrut på.
Som sagt så får man ju inte glömma bort priset på deras diver vilket är lågpris. Enligt mig och vad jag haft genom åren så piskar dom (ej deras tidiga alster då) en del som är några tusingar dyrare :). Sen är det ju högst individuellt vad man gillar samt vad man tycker är acceptabelt på en klocka för 2500kr. Tror du kommer att bli helnöjd med din nya premium-superaffordable-deluxe :D
 
Fasen, hoppas den kommer tidigare! Ville så gärna få bra patina nu under sommaren. Nåja, en teal blir det iaf!
Härligt! Håller med @Lindellc, den är helt klart snyggast. :woot: Det tog tre veckor innan min skickades och sen ytterligare en vecka för frakt. Egentligen tog frakten bara tre dagar men sen tyckte FedEx att det var en bra idé att ratta runt halva landet med mitt paket. :rolleyes: Har du tur så tar det bara två veckor plus någon dag i frakt. :)
 
Härligt! Håller med @Lindellc, den är helt klart snyggast. :woot: Det tog tre veckor innan min skickades och sen ytterligare en vecka för frakt. Egentligen tog frakten bara tre dagar men sen tyckte FedEx att det var en bra idé att ratta runt halva landet med mitt paket. :rolleyes: Har du tur så tar det bara två veckor plus någon dag i frakt. :)

Ah, härligt med lite oklart rattande! :)
Ja, Teal kändes helt rätt på en gång. Problemet när Zelos släpper grejer är att det är så mycket att välja på, men denna gång körde jag bara på på denna.

Hoppas den kommer fort då! Lagom dum jag känner mig när jag bad Elshan hålla på frakten ett par dagar tills han släpp länken till min Horizons.
:banghead:
 
Tillbaka
Topp