Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag håller med. Man bör alltid ha något vitt i samlingen. Gör sig bra så här på sommarenJapp, precis när jag hittade den också, tack!! Insett att jag saknar något med vit tavla i samlingen
Den är jävligt nice, jag har den svarta varianten.Den enda GMT jag har ändå rätt fin
Tunga grejerDen är jävligt nice, jag har den svarta varianten.
Galet snyggJa, jag håller med. Man bör alltid ha något vitt i samlingen. Gör sig bra så här på sommaren
Edit: Bilder är ju kul. Här är min enda vittavlade för tillfället.
Tänke att det blir roligare att visa.Vad blev det?
Förbaskat snygg enligt mig. Gillar h-länken skarpt.Vad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Känner att denna bryter av lite mot mina andra färgglada klockor och guldig visare den detaljen gillar jag.Förbaskat snygg enligt mig. Gillar h-länken skarpt.
Väldigt snygg!Vad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Ser ju jäkligt bra ut!Vad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Du har en blå v1?Ser ju jäkligt bra ut!
Det stämmer!Du har en blå v1?
Riktigt snygg!Vad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Riktigt ball med den guldiga sekundvisarenVad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Nice, länk, bezel, sedan sitter datumet ”rätt”....Vad säger panelen om Nodus Retrospect v2
Färg Cosmic grey?
Fick du någon info prismässigt för svärdfisk?Fick svar från Seriouswatches angående Zelos.
Brons-svärdfiskarna kommer in om "a few weeks", innan dess ska de få in Brons-GMT'n.
Tjenare Ben, är ny på forumet från idag och vill jätte gärna köpa din Seiko! men vet inte riktigt hur jag ska ta kontakt med dig eftersom jag inte kunde kommentera ditt inlägg på klockan!Det kanske har nämnts tidigare men den här verkar ju rätt trevlig - Maen Skymaster 38
https://www.maenwatches.com/pages/skymaster
Tjenare Ben, är ny på forumet från idag och vill jätte gärna köpa din Seiko! men vet inte riktigt hur jag ska ta kontakt med dig eftersom jag inte kunde kommentera ditt inlägg på klockan!
Mvh
Joakim
Tjenare Ben, är ny på forumet från idag och vill jätte gärna köpa din Seiko! men vet inte riktigt hur jag ska ta kontakt med dig eftersom jag inte kunde kommentera ditt inlägg på klockan!
Mvh
Joakim
Klicka på namnet och välj "starta en konversation"
$299 för NH35 och $599 för ETA 2824. Eller du menar något specialpris?Fick du någon info prismässigt för svärdfisk?