zzaphod
Basic
Ja jävlar i detSida 666!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jävlar i detSida 666!
Älskar denBezelen på denna var riktigt bra!
Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Härligt,den är påvägOj, oj! Dom är riktigt fina och har blivit hyllade ganska hårt. I vanlig ordning: KÖÖÖP!
Helson, lätt. Men båda är ju coola.Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Helson!Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Helson är hårdare än Chuck Norris .Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
HelsonFråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Ledsen, går lite mot strömmen men Komodon...Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Very cool indeedJämförelse innan - nu
Helson, Helmens lumepluppar försöker liite för mycket att få uppmärksamhetFråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Den sista var läckerJack Mason – straight outta Dallas, Texas! Coolt namn och snygga klockor.
Smaken är ju som Koreahalvön, men jag tycker den här var lite småfräck.
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.Det är jag det! Är fortfarande väldigt nöjd och tycker att den gör sig väldigt bra på ett schysst läder, men får erkänna att jag gärna hade sett att MV hade en länk beställningsbar.
Vafalls, strömmen går ofta hemma i Filippinerna, tänkte använda Helms lume som back up ljus för kvarteret...Helson, Helmens lumepluppar försöker liite för mycket att få uppmärksamhet
Aha, det var därför jag gick mot strömmen... (sorry)Vafalls, strömmen går ofta hemma i Filippinerna, tänkte använda Helms lume som back up ljus för kvarteret...
Nej, de har fått utstå massiv kritik då de levererat sämre produkter än vad som utlovats och löften brutits ett flertal gånger. Jag kan inte kommentera kvalitén på klockorna men märket i sig är ökänt i mikrokretsar efter alla tabbar.Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor.
Har du kollat lumen på din Helson?Vafalls, strömmen går ofta hemma i Filippinerna, tänkte använda Helms lume som back up ljus för kvarteret...
Du är inte den enda. Jag vet ingenting om kvaliteten på klockorna (är säkert bra) men får lite avsmak av att läsa hur de behandlat vissa kunder.Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
Vad tänkte du mer specifikt på här ?Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
Ok, kände jag inte till och inte sett något skrivet i denna tråd. Då är jag inte helt ensam iaf.Nej, de har fått utstå massiv kritik då de levererat sämre produkter än vad som utlovats och löften brutits ett flertal gånger. Jag kan inte kommentera kvalitén på klockorna men märket i sig är ökänt i mikrokretsar efter alla tabbar.
Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Ser ingen kvalitet helt enkelt. Dålig finish när det kommer till boettform. Spännen ser billiga ut. Inga dyra detaljer vad jag kan se. Billiga lösningar mao.Vad tänkte du mer specifikt på här ?
Röstar på Komodon.Fråga vänner, vilken är hårdast ? Helson eller Helm ? (Helmen, men jag gillar nog Helson bäst)
Okay tack, vad sägs om denna ?Ser ingen kvalitet helt enkelt. Dålig finish när det kommer till boettform. Spännen ser billiga ut. Inga dyra detaljer vad jag kan se. Billiga lösningar mao.
MV har inte bästa ryktet efter GMT-kickstartern. Vad specifikt är det du tycker är billiga lösningar?Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
Det är samma där. Men det är ju ur min synvinkel, om du gillar den och inte ser de fel jag gör är det bara att njuta. Var bara tvungen att ställ frågan högt då jag har stört mig lite på dem.
Okay tack, vad sägs om denna ?
Kanoon, hovrade över den under förköpsperionden. Anar att den är för stor för mej och saknade en anpassad länk (då i all fall).
Okay tack, vad sägs om denna ?