• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

umeåac

Cartier
2-Faktor
Jack Mason – straight outta Dallas, Texas! Coolt namn och snygga klockor.
JM-A101-106-01_1600x.jpg
JM-A101-206-1_1600x.jpg
JM-A101-401-1_1600x.jpg
JM-A102-015-1_1600x.jpg
JM-H103-003-1_1600x.jpg

Smaken är ju som Koreahalvön, men jag tycker den här var lite småfräck.
JM-XF111-001-1_1600x.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det är jag det! Är fortfarande väldigt nöjd och tycker att den gör sig väldigt bra på ett schysst läder, men får erkänna att jag gärna hade sett att MV hade en länk beställningsbar.
IMG_20190322_153241.jpg
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor.
Nej, de har fått utstå massiv kritik då de levererat sämre produkter än vad som utlovats och löften brutits ett flertal gånger. Jag kan inte kommentera kvalitén på klockorna men märket i sig är ökänt i mikrokretsar efter alla tabbar.
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
Du är inte den enda. Jag vet ingenting om kvaliteten på klockorna (är säkert bra) men får lite avsmak av att läsa hur de behandlat vissa kunder.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
Vad tänkte du mer specifikt på här ?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nej, de har fått utstå massiv kritik då de levererat sämre produkter än vad som utlovats och löften brutits ett flertal gånger. Jag kan inte kommentera kvalitén på klockorna men märket i sig är ökänt i mikrokretsar efter alla tabbar.
Ok, kände jag inte till och inte sett något skrivet i denna tråd. Då är jag inte helt ensam iaf.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Jag vet att många hatar kritik när det kommer till vissa klockor, men är jag den enda som har väldigt svårt för detta märke? Billiga lösningar och taskig finish, det är ju inga billiga klockor. Sedan tycker jag även designen ser billig ut men det är ju mer personligt.
MV har inte bästa ryktet efter GMT-kickstartern. Vad specifikt är det du tycker är billiga lösningar?

Ser nu att du svarat tidigare!
 
Topp