Imorgon hoppas jag denna kommer,är sjukt nyfiken
Så grym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imorgon hoppas jag denna kommer,är sjukt nyfiken
Låt klockan gå, spamma på.Having fun Sorry för spam
Glömde bort att Tisell har en Bauhaus modell
CASE
Size: 38 mm without crown
Thickness:10 mm
Lug to lug: 48 mm
Material: Brushed 316L Stainless Steel
Crown type: Non screw Down
Water resistant: 50 m
MOVEMENT
Number: Miyota 9015
Function: Centre hands for hours, minutes and seconds, date window, instantaneous date, date corrector, fine timing device and stop-second
Winding: Automatic Movement
Power reserve: 42 hrs
Vibrations: 28’800 A/h
Jewels: 24
CRYSTAL
Front: Sapphire crystal (AR coating inside)
Back: Mineral glass
DIAL
Color: White
Hands: Heat-treated blue
STRAP/BRACELET
Size: 20 mm
Material: Leather
Color: Black or brown or blue , the supply of colors depends on the production options
Annars finns Direnzo också men för en dyrare peng $US 420 men roliga specs och egen design
Case
316L steel (polished)
Crystal
1.5mm double-domed sapphire with anti-reflective coating
Strap
Black leather strap, Dark brown leather strap, Milanese strap (metallic)
Diameter W/O crown
40mm
Lug to lug
48mm
Height
10.10mm
Water resistance
5 atm
Movement
Automatic Seiko NH35
Wristband
Genuine leather with engraved logo on both buckle and leather band
Caseback
Screw down
Weight
55gr. (without strap)
Warranty
24 months
Eller midend Stowa Antea som finns i olika storlekar från 35,5mm till 41mm beroende på modell för runt € 1000
Grattis, riktigt trevlig . Varifrån köpte de? Blev nästan sugen.Killen med noll tålamod... skulle invänta släpp på spinnaker Fleuss, men vem orkar vänta till helgen? Ha! Googlade runt och landade till slut på Vertigo, italiensk Micro... tyckte de hade rätt sjyssta modeller, dåligt med recensioner men what the fuck! Vi chansar tänkte jag... tre dagar senare är den här Utseendemässigt exakt vad jag letar efter, nice finish och bra urverk, lagom stor (42 med 22 luggar). Länken är lite klen men helt okej för priset (220€ plus frakt). Känns riktigt bra som helhet. Kanske kommer köra Nato eller nåt nice gummi... får se.
Och så lite bilder då...
NiceHade ett mesh i gömmorna, vad tycks?
Ja jag ska hem imorgon och sen iväg på kvällen igen så jag hoppas att sen anländerGrymt!! Ser fram emot bilder. Uppdateringarna från V1 känns brutalt skarpa
Härligt har kikat på dina andra några gånger med nu
Du lär inte bli besviken
Ja den är riktigt bra för den slantenGrattis, riktigt trevlig . Varifrån köpte de? Blev nästan sugen.
Det skall bli kul att höra vad du tycker om den. Ser väldigt trevlig ut på bilden.Imorgon hoppas jag denna kommer,är sjukt nyfiken
Vart är det bruna och vita ISO ifrån? Är det obris?Having fun Sorry för spam
Naj, det är nåt noname, helt ok kvalla. Inhandlat på eBayVart är det bruna och vita ISO ifrån? Är det obris?
Mkt snyggImorgon hoppas jag denna kommer,är sjukt nyfiken
Se ovan dudeSer bra ut. Kan nog bli snyggt med vitt sen ja!!
Vita blev ju skitanajs, hur känner du själv?Having fun Sorry för spam
Tack!
Fräscht!Vita blev ju skitanajs, hur känner du själv?
Min samling, alla får inte plats i lådan
Mycket braMin samling, alla får inte plats i lådan
Håller med, det vita blev snyggt. Men du, finns ju annat att sysselsätta sig med på uteserveringar, som att ta en frostad Norrlands texFräscht!
Kung på uteserveringen i sommar... nä just ja! Jag får ju inte röka cigarr längre
Tack määnMycket bra
GrazieVilken grym samling! DD-TT ( vilken dröm!)
Shieeet det va riktigt nice.Having fun Sorry för spam
Ja, en riktigt grym samling!Min samling, alla får inte plats i lådan
Är sugen på något blått nämligen . Såg även deras Diver 2. Riktigt nice den med men fanns ej i blått.Ja den är riktigt bra för den slanten
Köpte från vertigos hemsida http://www.vertigowatches.com/home/en/
Har du nån länk? Vore kul att prova lite roliga färger?Naj, det är nåt noname, helt ok kvalla. Inhandlat på eBay