• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

8BC74512-80F1-474F-95E6-60420AA5F4CB.jpeg
Här är ett axplock av min samling, börjar bli en del nu :D
Riktigt fin samling :)

En 9015 med subsekund! :eek: Där fick man lära sig nåt igen.:) Denna tråd alltså :cool:

EDIT: Är du hundra på att det inte sitter en Hangzhou i? Det verkar det göra i de andra Tisell med subsekund enligt hemsidan. I Bauhaus modellen med center-sekund sitter det ett 9015 i.De använder Hangzhou också för sina GMT varianter har jag sett förut...
Misstänker att det är felciterat av Tisell Europe dessutom, har inte heller hört talas om en 9015 med subsekund :hilarious: Det var naturligtvis bara en copy paste :)

Edit: @kjesul det här är ju korrekt bild på Tisell, även korrat i OP

30_shop2_172485.jpg

Senast ändrad:
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: FOQ
Ok då, med annan tavla, visare och insert? :)
Hehe, japp!

På tal om guldiga visare; är det någon som vet om det finns någon modell med de klassiska Squale-visarna i guldfärg? Jag är sugen på Pepsi-GMTn men skulle vilja byta ut visarna för att göra den mer Squale och mindre Rolex-homage.

QUOTE="Eternalis, post: 2913479, member: 19212"]Man kan alltid lägga till en halios en monta, en ginault, en traska, en bronze klocka, en casio oceanus, steinhart, en en c ward etc. Hahaha[/QUOTE
Hahaha tack:D

Tillbaka
Topp