Man kan alltid lägga till en halios en monta, en ginault, en traska, en bronze klocka, en casio oceanus, steinhart, en en c ward etc. HahahaJa, en riktigt grym samling!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan alltid lägga till en halios en monta, en ginault, en traska, en bronze klocka, en casio oceanus, steinhart, en en c ward etc. HahahaJa, en riktigt grym samling!
Riktigt fin samlingHär är ett axplock av min samling, börjar bli en del nu
Very niceHär är min lilla dykarsamling just nu.
Ja det slutar aldrig. Never ending storyMan kan alltid lägga till en halios en monta, en ginault, en traska, en bronze klocka, en casio oceanus, steinhart, en en c ward etc. Hahaha
Fantastiskt, man. Sbgxen där är alla tummar uppMin samling, alla får inte plats i lådan
Tack mannenFantastiskt, man. Sbgxen där är alla tummar upp
Misstänker att det är felciterat av Tisell Europe dessutom, har inte heller hört talas om en 9015 med subsekund Det var naturligtvis bara en copy pasteEn 9015 med subsekund! Där fick man lära sig nåt igen. Denna tråd alltså
EDIT: Är du hundra på att det inte sitter en Hangzhou i? Det verkar det göra i de andra Tisell med subsekund enligt hemsidan. I Bauhaus modellen med center-sekund sitter det ett 9015 i.De använder Hangzhou också för sina GMT varianter har jag sett förut...
Det är inte många klockor som funkar på vitt gummi men det där såg riktigt bra ut!Having fun Sorry för spam
Bra grejer!Min samling, alla får inte plats i lådan
Tror inte det.. har för mig att jag sökte på typ ISO rubber watch band och fick upp massa alternativ.Har du nån länk? Vore kul att prova lite roliga färger?
Mycket bra! Min gamla Halios är med.Riktigt fin samling
Thanks! Instämmer! Blev riktigt bra.. nu är dock länken på igenDet är inte många klockor som funkar på vitt gummi men det där såg riktigt bra ut!
Det måste ju vara en ny modell för jubilee-länken har precis kommit. Ser riktigt bra ut men det är alldeles för mycket homage för mig.Hmm, det verkar som Long Island Watch har en Squale 1545 GMT jag inte sett förut.
40mm och Jubilee..
https://www.longislandwatch.com/Squale_1545GM_CER_BK_GMT_Watch_p/1545gm-cer-bk.htm
Thank you.Very nice
En variant av pepsin med svart insert?Hmm, det verkar som Long Island Watch har en Squale 1545 GMT jag inte sett förut.
40mm och Jubilee..
https://www.longislandwatch.com/Squale_1545GM_CER_BK_GMT_Watch_p/1545gm-cer-bk.htm
Pepsin har guldfärgade visare och detaljer runt index, denna ser ut att ha silvriga.En variant av pepsin med svart insert?
SantHåller med, det vita blev snyggt. Men du, finns ju annat att sysselsätta sig med på uteserveringar, som att ta en frostad Norrlands tex
Ok då, med annan tavla, visare och insert? Boett och jubilee kan ju vara likadana?Pepsin har guldfärgade visare och detaljer runt index, denna ser ut att ha silvriga.
Hehe, japp!Ok då, med annan tavla, visare och insert?
Snyggt! En gedigen microsamling .Här är ett axplock av min samling, börjar bli en del nu
Mkt fin samlingHär är ett axplock av min samling, börjar bli en del nu
AbsolutMycket bra! Min gamla Halios är med.
Tack så mkt!Mkt fin samling
Tackar!Snyggt! En gedigen microsamling .
Hatten av, många där som står på min bucketlist att äga en dagHär är ett axplock av min samling, börjar bli en del nu
Kan gå snabbare än man tror, eller hurHatten av, många där som står på min bucketlist att äga en dag