Jag är väldigt diplomatisk, men kommer ändå säga att du har helt rättDen ser ju inte riktigt klok ut om jag ska vara helt ärlig och rak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är väldigt diplomatisk, men kommer ändå säga att du har helt rättDen ser ju inte riktigt klok ut om jag ska vara helt ärlig och rak.
Oerhört fin klocka och Squale är fantastiska. Men är de verkligen ett micromärke? De har ett återförsäljarnät och därmed distributörer, de har en lång historia av tillverkning osv.Tjena! Jag gör helt jävla oförskämt lite reklam för min Squale 20 Atmos annons.
Otroligt välbyggd klocka. Bästa upplevda kvalité jag testat hittills. Perfekt för den som gillar lite mindre dykare. Enda nackdelen för mig är att den ser ut som en Rolex, men kan man ju ha olika åsikter om.
https://klocksnack.se/threads/squale-20-atmos-mk-ii-bildbump-21-5.92450/
True, men det här är nog den enda tråden på hela forumet som inte blir helt rabiat av hommage-klockor.Oerhört fin klocka och Squale är fantastiska. Men är de verkligen ett micromärke? De har ett återförsäljarnät och därmed distributörer, de har en lång historia av tillverkning osv.
Nja, squaletråden borde väl vara hyfsat välvilligt inställda till en squale.True, men det här är nog den enda tråden på hela forumet som inte blir helt rabiat av hommage-klockor.
Inget bra att vi hittat varandra, tänkt hela dagen på denna.Jahopp @Andy7750, nu har du fått mig att skapa en säljesannons på min SKX haha!
Haha nej, vår relation är inte hälsosam för någon av oss!Inget bra att vi hittat varandra, tänkt hela dagen på denna.
Finns lite bilder på deras Insta, men behöver se hur tavlan ser ut på riktigt.Haha nej, vår relation är inte hälsosam för någon av oss!
Edit: Den där är också bra porrig, hade velat se den ickerenderad dock
Haha, hm får nog avvakta lite, har en Traska och en Maen på ingång.Du köper den så köper jag ettan? haha
Jaha du slog på stora trumman och körde bägge, snyggt!Haha, hm får nog avvakta lite, har en Traska och en Maen på ingång.
Bara blev så ....Jaha du slog på stora trumman och körde bägge, snyggt!
Jaha, då var SKX såld, nu har jag väl inget annat val än att klicka hem Spectre`?Bara blev så ....
Jahopp @Andy7750, nu har du fått mig att skapa en säljesannons på min SKX haha!
Väldigt sant! (jag har dessutom kanske en till.....)Ingen fara i taket, skx finns ju 700miljoner av
Mycket bra, stort grattis."Jag är en stark person med en egen vilja som inte låter mig påverkas. Jag är en stark person....." Äh, vem försöker jag lura?
Ett av de tio budorden här i mikrotråden.Har äntligen börjat inse att NH35 och miyotorna inte är dåliga verk och att ETA inte är så viktigt för mig längre. Känner mig återfödd.
Tänkte slå till på Moray 40 först, men var avskräckt av NH35-verken. Nu är jag avskräckt av effekten av mässingen på min hud och hur mjukt materialet är xDEtt av de tio budorden här i mikrotråden.
Inget baklock i stål?Tänkte slå till på Moray 40 först, men var avskräckt av NH35-verken. Nu är jag avskräckt av effekten av mässingen på min hud och hur mjukt materialet är xD
Blir att vänta på de störa Morayerna som kommer i aug/sept.
Jo. Men jag tänker också på hur undermålig mässing är som boettmaterial för en klocka.. mjukt, oxiderar lätt etc.Inget baklock i stål?
Tavlan på mark II ser grym ut! GrattisHelnöjd med mitt senaste ”Mikromärke” inköp. Richard LeGrand Odyssea MK II.