• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tjena! Jag gör helt jävla oförskämt lite reklam för min Squale 20 Atmos annons.

Otroligt välbyggd klocka. Bästa upplevda kvalité jag testat hittills. Perfekt för den som gillar lite mindre dykare. Enda nackdelen för mig är att den ser ut som en Rolex, men kan man ju ha olika åsikter om.

4CE6C118-2EF0-4157-A959-96163A0BDA2D.jpeg

https://klocksnack.se/threads/squale-20-atmos-mk-ii-bildbump-21-5.92450/
Den är fin den där!

Finish på länken är bra även SEL vet ej om det var det på mark l ? i övrigt följsam ända negativa är väl att det kunde varit något tightare mellan länkbitarna.
Jo det var SEL även på första. Mitt problem med den var dels att de polerade delarna som var på Mark I:s länk blev extremt repiga fort, samt att jag upplevde hela länken som något plastig. Kul att höra att de bättrat sig :)

Har vi snackat om Raven klockorna vid nåt tillfälle? @Birchgrove nämnde en av deras modeller Endeavour . Nu har jag blivit sugen att testa, finns en riktig titan fetingdykare bl.a. på 47 mm. Även om det blir lite väl stort även för mig. Men ändå, någon som har koll på dem?
Har ägt en Trekker en gång i tiden. Riktigt välbyggd. Cool som fan. Ångrar att jag sålde den.

Tillbaka
Topp