Nytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
Jo, det tycker jag nog. Tickar många checkboxar
Råkade bli med en sån där, ska bli spännande o klämma på den även om jag misstänker att den kommer vara för stor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
Jo, det tycker jag nog. Tickar många checkboxar
Den på tratten?Råkade bli med en sån där, ska bli spännande o klämma på den även om jag misstänker att den kommer vara för stor.
Yes, var helt övertygad om att nån skulle buda över mig.Den på tratten?
Snyggt, riktigt bra pris!! Hade den på bevakning men missade när det närmade sig, kanske tur för oss bådaYes, var helt övertygad om att nån skulle buda över mig.
Haha, kanske det!Snyggt, riktigt bra pris!! Hade den på bevakning men missade när det närmade sig, kanske tur för oss båda
Den är ganska kort. Min fru har förra modellen och är nöjd.Råkade bli med en sån där, ska bli spännande o klämma på den även om jag misstänker att den kommer vara för stor.
Se där, stort grattis och visa lite bilder när den kommit.Råkade bli med en sån där, ska bli spännande o klämma på den även om jag misstänker att den kommer vara för stor.
Vi tar ett soffskott också
Ja tavlan är riktigt bra! Sitter här och vinklar på handen konstant för att upptäcka nya färger hahaGrym tavla! Gillar boettformen och kronplaceringen oxå.
Ps. Jag lugnade mig iallafall till efter jobbet senast. Men fan vad svårt det är att hålla sig när man vet att paketet ligger o väntar...
Snyggt! Hur upplever du kvalitet och storlek?Vi tar ett soffskott också
Kvaliteten känns överlag imponerande bra för en klocka under 4k. Lite lite stor lug to lug för min handled men inget jag inte kan leva med. Kompenseras genom att vara förhållandevis tunn för en 50atm-klocka.Snyggt! Hur upplever du kvalitet och storlek?
Den sitter så sjukt bra på det natotDags för Danne...den ultimata sommarklockan?
Så sant som det är sagt!Den sitter så sjukt bra på det natot
Åh så du fick den i svart tillslut! Grymt kul, och stort grattis ! Kan bara hålla med, den är överjävligt bra ! Fler bilder på den svarta tack....Inlägg nr 500 firas med en kär återkomst, eller nästan iallafall. Den här är ju svart, den gröna finns ju numera i @LennyK ägo.
Bull-sharken är ju bara så jävla bra, jag och klockan klickar på ett spirituellt plan typ
Jag har plöjt igenom 50-talet klockor dom tio sista åren, och få har fått stanna. Men detta är verkligen en keeper.
Jag har haft eller har betydligt dyrare klockor som jag inte alls kommit överens med, klockor som ändå klassas som high end. Men detta, detta är en klocka som verkligen får mig att bli alldeles varm i hjärtat
En liten bild så länge, mer kommer.
Yes, lyckades spåra en i väldigt bra skickÅh så du fick den i svart tillslut! Grymt kul, och stort grattis ! Kan bara hålla med, den är överjävligt bra ! Fler bilder på den svarta tack....
Hade ingen koll på dem alls. Kikade in sidan nu, stilrena klockor.Någon som har koll på Martenero? De har en del modeller som jag tyckte var snygga och dessutom finns de i 38mm.
https://martenero.com/collections/watches
Bildexempel:
Någon som har koll på Martenero? De har en del modeller som jag tyckte var snygga och dessutom finns de i 38mm.
https://martenero.com/collections/watches
Bildexempel:
Hade vart grymt!Ska försöka styra en sån!
Stort grattis, vilken tavlaGränsen mellan entusiast och idiot är nog hårfin. Jag har under lunchen cyklat 8km totalt för att hämta ut klockan, gått ut med hunden, ätit mat samt kortat länk så jag kan ha nya kärleken på armen under eftermiddagen. Jag har nog aldrig fått sån wow-känsla av att packa upp en ny klocka förr. Med sina drygt 240 gram (minus tre länkbitar nu) är den dessutom tuuung men känns otroligt välbyggd. Ett vristskott fick avsluta lunchen, nu sitter jag mest och eftersvettas...
Snart dags att bestämma sig, för mig står det mellan dessa.
Mitt problem är att jag gillar dates , helsvart går inte att få med datum . Kanske blir vit med datum, ah dessa i-landsproblem.No date vit!