• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Premiär för denna 40mm Shark Diver från Helson. Gillar skarpt!
AC16F8B7-9311-41B9-AF1E-0EEB0D83FAB0.jpeg
Mycket grym

Någon som skickat klocka till GNOMON för garantiåtgärd? Vilken speditör och tjänst använde ni er utav isf? Tråkigt att man måste stå för frakten själv.
Gjorde snabberäkning på DHL och fick att det skulle kosta 1000kr. Postnord skulle ha 209 kr för REK till Singapore.

Jag har skickat tillbaka med PostNord och REk till USA. Inga problem där. Kom fram på en vecka.

Någon som skickat klocka till GNOMON för garantiåtgärd? Vilken speditör och tjänst använde ni er utav isf? Tråkigt att man måste stå för frakten själv.
Gjorde snabberäkning på DHL och fick att det skulle kosta 1000kr. Postnord skulle ha 209 kr för REK till Singapore.
Skickade med postnord till Kina, garantiärende gällande en San Martin. Gick hur fint som helst och kostade runt 150kr, detta var i höstas.

Skickade med postnord till Kina, garantiärende gällande en San Martin. Gick hur fint som helst och kostade runt 150kr, detta var i höstas.
När jag skickade tillbaka min Steinhart på garantiärende så stod dom för frakt både fram och tillbaka. Trodde jag var standard men så verkar ju inte vara fallet...

Hur är det med armbandet till horizon ss, skulle det komma denna vecka? Vill minnas att jag läste det här i tråden för lite sen, men kommer kanske ihåg fel?

Tillbaka
Topp