Mycket grymPremiär för denna 40mm Shark Diver från Helson. Gillar skarpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket grymPremiär för denna 40mm Shark Diver från Helson. Gillar skarpt!
Grattis! Den som väntar på något gott....väntar alltid för länge
Äntligen kom den!
Där är den! Den är riktigt bra. Är den 42mm?Då var min Steinhart här. F*n vad jag är nöjd!
Så är det verkligen!Grattis! Den som väntar på något gott....väntar alltid för länge
Tack! Yes, 42mm.Där är den! Den är riktigt bra. Är den 42mm?
Hur många blev det totalt? Det där är nog en av de finaste breitlings jag sett...Spam, 2 nya dinkor sista dygnet, en till nästa vecka, sedan är det tokstopp, för ett tag , sorry vet att Bratten är fel tråd, men är så nice..
En av Breitlings bästa, någonsin! Evant:en är ju supersnygg också förstås. Men bratten är ju bara för bra.Spam, 2 nya dinkor sista dygnet, en till nästa vecka, sedan är det tokstopp, för ett tag , sorry vet att Bratten är fel tråd, men är så nice..
Tack, en Cosmonaute från 64, tror jag , i mkt fint skick, denna var i rymden, innan Moonwatchen, 7 nya och 5 sålda, ska försöka sälja 4 till senare, dessvärre är ej vintage gratisHur många blev det totalt? Det där är nog en av de finaste breitlings jag sett...
Tack, tycker Brattar från 40,50 och 60 tal är så snyyygga, va fan har hänt med dem på sistone ? Evanten får lite ersätta min Fumoso ångest, @LennyKEn av Breitlings bästa, någonsin! Evant:en är ju supersnygg också förstås. Men bratten är ju bara för bra.
Klockan värmer, förövrigt så känns det som du är och hälsar på @Equilibrium .Första dagen på semestern, och så ser det ut så här..
Någon som skickat klocka till GNOMON för garantiåtgärd? Vilken speditör och tjänst använde ni er utav isf? Tråkigt att man måste stå för frakten själv.
Gjorde snabberäkning på DHL och fick att det skulle kosta 1000kr. Postnord skulle ha 209 kr för REK till Singapore.
Yes, jag med. Och till några länder i EU. Inga problem @rambo_amadeusJag har skickat tillbaka med PostNord och REk till USA. Inga problem där. Kom fram på en vecka.
Gillar den också! Tycker jade-tavlan är riktigt kul.Mycket grym
Grattis!Då var min Steinhart här. F*n vad jag är nöjd!
Nice...Första dagen på semestern, och så ser det ut så här..
Blev ju en jävligt bra bild iallafall..Första dagen på semestern, och så ser det ut så här..
Skickade med postnord till Kina, garantiärende gällande en San Martin. Gick hur fint som helst och kostade runt 150kr, detta var i höstas.Någon som skickat klocka till GNOMON för garantiåtgärd? Vilken speditör och tjänst använde ni er utav isf? Tråkigt att man måste stå för frakten själv.
Gjorde snabberäkning på DHL och fick att det skulle kosta 1000kr. Postnord skulle ha 209 kr för REK till Singapore.
Skickade med postnord till Kina, garantiärende gällande en San Martin. Gick hur fint som helst och kostade runt 150kr, detta var i höstas.
När jag skickade tillbaka min Steinhart på garantiärende så stod dom för frakt både fram och tillbaka. Trodde jag var standard men så verkar ju inte vara fallet...Någon som skickat klocka till GNOMON för garantiåtgärd? Vilken speditör och tjänst använde ni er utav isf? Tråkigt att man måste stå för frakten själv.
Första dagen på semestern, och så ser det ut så här..
Trevligt. Nåt mer känt; urverk, storlek mm?Första prototyperna
Hur är det med armbandet till horizon ss, skulle det komma denna vecka? Vill minnas att jag läste det här i tråden för lite sen, men kommer kanske ihåg fel?