Lowe92
Basic
Det har dem säkert, detta var ju dock från Kina så EU-lagar har tveksam verkanÄr lite osäker där tyvärr. Lär inte gälla oavsett land men EU kanske har någon lag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har dem säkert, detta var ju dock från Kina så EU-lagar har tveksam verkanÄr lite osäker där tyvärr. Lär inte gälla oavsett land men EU kanske har någon lag?
Jäkligt bra! Kul att se de små men väldigt snygga förändringarna de har gjort från första versionen. Jag gillar ramen de har skapat runt datumrutan genom att låta det underliggande lagret sticka fram och sen gillar jag den guldfärgade sekundvisaren.Han inte mer än o packa upp klockan o sen åka och korta länken innan nya däck skulle på bilen,upptäcker då att skivorna är dåliga och även beläggen (morr) kunde fått en klocka till istället
Nåväl här är den Nodus Retrospect 2
Stort tack till @Petrik
Oj de var fina.Första prototyperna
Och jag tycker pepsin påminner om c65 och blev sugen på den.Efter ha glott på Yema GMT:erna en stund så slog det mig att denna påminner om Squale Tropic GMT.
Och nu är jag mycket sugen...
Ser mycket intressant ut. Trevliga färger samt bekväm storlek.
TackarRiktigt fin! Den gråa tavlan med den guldiga sekundvisaren gör sig verkligen bra ihop. Grattis!
Tycker den är så nice men hade önskat att lumen inte hade fake-patina. Kanske får bli att klicka hem en i sommar och testa...Testar Smiths Everest på Phoenix-Nato, tycker att det funkar!
Kul baksida på dom.
Den där har jag varit sugen på tidigare, var du verkligen tvungen att posta denna?Testar Smiths Everest på Phoenix-Nato, tycker att det funkar!
Fast fejkpatina har den väl inte? Ser kanske annorlunda ut på bild men i verkligheten har den mer en grönaktig lume.Tycker den är så nice men hade önskat att lumen inte hade fake-patina. Kanske får bli att klicka hem en i sommar och testa...
Du menar klockor? Det är vad vi alla behöverSå länge detta serveras på semestern så klarar iallafall jag mig .
I så fall var det precis rätt läge att posta om du håller på att tappa tanken på att köpa en. Grym klocka för pengarna tycker jag!Den där har jag varit sugen på tidigare, var du verkligen tvungen att posta denna?
Testar Smiths Everest på Phoenix-Nato, tycker att det funkar!
Aahhg, precis när jag ska äta också .Gmt på g
Öppna! ÖPPNA DET NU!Gmt på g
Ja så är det ju så klart haha! Den mäter 36 va? Riktigt tjusig, suget är tillbakaI så fall var det precis rätt läge att posta om du håller på att tappa tanken på att köpa en. Grym klocka för pengarna tycker jag!
Även om inte vädret var så nice så fastnade jag för den coola bilden, och såklart en apsnygg klocka!Första dagen på semestern, och så ser det ut så här..
Japp, 36mm. Tycker att det funkar riktigt bra! Det enda man kunde önskat var en länk med ett lås som inte är större än klockan...Ja så är det ju så klart haha! Den mäter 36 va? Riktigt tjusig, suget är tillbaka
Låset känns som en ny standard, påminner om det som Swatch group använder och det tar ju sin plats. Fast detta är utan extension va?Japp, 36mm. Tycker att det funkar riktigt bra! Det enda man kunde önskat var en länk med ett lås som inte är större än klockan...
Vet faktiskt inte, har aldrig använt länken.Låset känns som en ny standard, påminner om det som Swatch group använder och det tar ju sin plats. Fast detta är utan extension va?
Den övre är ju inte dum alls!Tips från @Elias.A i nystartade Geckota-tråden.
https://www.watchgecko.com/geckota-c2-chronograph-watch-sii-vk64