• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack för det! Ska försöka fota urtavlan lite bättre...

20190704_201126.jpg

Så grymt! Grattis till ett fint köp. Du kunde inte hålla dig till sist? Hur fick du tag på den? Är väl slutsåld?

Hmmm med semester och lite weekends inplanerade i Juli / Augusti så får jag nog vänta med min Tourby till månadsskiftet.. Bör man spara tills dess eller finns det något annat kul i dykarsvängen? :)

Du har precis fått en vuxen man att gråta. Grattis till en sanslöst fin klocka broder
Tack för det! Det finns ju inget vackrare än en vuxen man som gråter :D

Så grymt! Grattis till ett fint köp. Du kunde inte hålla dig till sist? Hur fick du tag på den? Är väl slutsåld?

Fanns några limited edition kvar. Dessa har legat dolda för de som inte haft länk och lösenord. :)

Tack för det! Det finns ju inget vackrare än en vuxen man som gråter :D

Fanns några limited edition kvar. Dessa har legat dolda för de som inte haft länk och lösenord. :)

Jaha, där ser man! Trevlig oavsett! Visst är det fin klocka. Mindre än vad man väntade sig. Om bara nu länken kunde komma.

Alltså, nu får ni hjälpa mig....
Först ett stort tack för Bästa Tråden:).
Jag letar med ljus och lume efter en lagom stor GMT, men utan nån vridring, utan en helt slät bezel. Har kollat in den nya Monta Atlas som dyker upp i augusti, snygg som f-n, men kan inte kallas prisvärd.
Ljus tavla ett plus:), likaså länk.
Hit me.

Jag letar med ljus och lume efter en lagom stor GMT, men utan nån vridring, utan en helt slät bezel. Har kollat in den nya Monta Atlas som dyker upp i augusti, snygg som f-n, men kan inte kallas prisvärd.
Hit me.
Halios Seaforth GMT men du får söka beg tyvärr och pris ca $US 1200-1500

Edit: Låg en ute på KS för ett tag sedan men med mörk tavla för 11.500kr

Halios-Seaforth-GMT-9.jpg
ozdvqjqyuvx21.jpg

Senast ändrad:
Hit me.
Montan är prisvärd. Helt fruktansvärd kvalitet man får.

Hit me.
Skulle just skriva (skrev till och med) Halios men @M26 var rappare än mej. Sen finns Orient (star), Hamilton Jazzmaster (i ett par varianter). Dessa är 42 mm tror jag om det nu är lagom storlek, finns med vit tavla tror jag, vet inte med länken.

Tillbaka
Topp