FOQ
Guld
Tack för det! Ska försöka fota urtavlan lite bättre...
Så grymt! Grattis till ett fint köp. Du kunde inte hålla dig till sist? Hur fick du tag på den? Är väl slutsåld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för det! Ska försöka fota urtavlan lite bättre...
Fast kanske bättre och mindre i storleken?Efter ha glott på Yema GMT:erna en stund så slog det mig att denna påminner om Squale Tropic GMT.
Och nu är jag mycket sugen...
Den där frågan är som att be om det. Klart det finns, alltidHmmm med semester och lite weekends inplanerade i Juli / Augusti så får jag nog vänta med min Tourby till månadsskiftet.. Bör man spara tills dess eller finns det något annat kul i dykarsvängen?
Gissar på att den är 39mm som de andra Heritage modellerna. Länken är 19mm.Fast kanske bättre och mindre i storleken?
Magisk bild!Sovdags, kolla fotboll igår o upp i ottan i morse, trevlig kväll Micros
Snyggt! Riktigt bra bild.Sovdags, kolla fotboll igår o upp i ottan i morse, trevlig kväll Micros
Tack för det! Det finns ju inget vackrare än en vuxen man som gråterDu har precis fått en vuxen man att gråta. Grattis till en sanslöst fin klocka broder
Så grymt! Grattis till ett fint köp. Du kunde inte hålla dig till sist? Hur fick du tag på den? Är väl slutsåld?
Haha trådens kanske bästa citat!Du har precis fått en vuxen man att gråta. Grattis till en sanslöst fin klocka broder
Tack för det! Det finns ju inget vackrare än en vuxen man som gråter
Fanns några limited edition kvar. Dessa har legat dolda för de som inte haft länk och lösenord.
Länkarna är klara och ska bara upp på hemsidan. Faktum är att han skulle skickat med en länk tillsammans med min klocka. Men det missade hanJaha, där ser man! Trevlig oavsett! Visst är det fin klocka. Mindre än vad man väntade sig. Om bara nu länken kunde komma.
Ooo, cool. Det får bli målet att försöka matcha den bilden med en bild på fumoso och dess blåa tavla i sommarSovdags, kolla fotboll igår o upp i ottan i morse, trevlig kväll Micros
Länkarna är klara och ska bara upp på hemsidan. Faktum är att han skulle skickat med en länk tillsammans med min klocka. Men det missade han
Härligt korning tavla på understa !Tips från @Elias.A i nystartade Geckota-tråden.
https://www.watchgecko.com/geckota-c2-chronograph-watch-sii-vk64
Är ju en del av nöjet att få pilla med klockan.Fick lite feeling och bytte till denna nu på kvällen. Det slog mig då att fan vad skönt det är med en klocka utan datum, alltid jobbigt att hålla på att mecka med datumet. #urlandsproblem.
Alltså, nu får ni hjälpa mig....
Först ett stort tack för Bästa Tråden.
Jag letar med ljus och lume efter en lagom stor GMT, men utan nån vridring, utan en helt slät bezel. Har kollat in den nya Monta Atlas som dyker upp i augusti, snygg som f-n, men kan inte kallas prisvärd.
Ljus tavla ett plus, likaså länk.
Hit me.
Frakten gick på typ två dagar. Alltid snabbt med DHLFasen då! Trisst att behöva vänta på det. Måste gått fort frakten?
Wow grattis så grym!!Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Tack för det! Mycket bra klockor i tråden nuWow grattis så grym!!
Så underbart,och man blir lika varje gång någon postar något nytt.Tack för det! Mycket bra klockor i tråden nu
Halios Seaforth GMT men du får söka beg tyvärr och pris ca $US 1200-1500Alltså, nu får ni hjälpa mig....
Jag letar med ljus och lume efter en lagom stor GMT, men utan nån vridring, utan en helt slät bezel. Har kollat in den nya Monta Atlas som dyker upp i augusti, snygg som f-n, men kan inte kallas prisvärd.
Hit me.
Montan är prisvärd. Helt fruktansvärd kvalitet man får.Alltså, nu får ni hjälpa mig....
Hit me.
Så jäkla coolt. Svar på en gång! Älskar denna tråd!
Skulle just skriva (skrev till och med) Halios men @M26 var rappare än mej. Sen finns Orient (star), Hamilton Jazzmaster (i ett par varianter). Dessa är 42 mm tror jag om det nu är lagom storlek, finns med vit tavla tror jag, vet inte med länken.Alltså, nu får ni hjälpa mig....
Hit me.
Halios Seaforth GMT men du får söka beg tyvärr och pris ca $US 1200-1500
Så sant, men det finns andra sätt att smeka den på..Är ju en del av nöjet att få pilla med klockan.
Say no more, know what I mean, know what I mean, notch notch.Så sant, men det finns andra sätt att smeka den på..