Fixar bara inte detta namn... Påminner mig om en GeckoödlaTips från @Elias.A i nystartade Geckota-tråden.
https://www.watchgecko.com/geckota-c2-chronograph-watch-sii-vk64
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixar bara inte detta namn... Påminner mig om en GeckoödlaTips från @Elias.A i nystartade Geckota-tråden.
https://www.watchgecko.com/geckota-c2-chronograph-watch-sii-vk64
Verkligen inte, blir faktiskt lite sugen själv! Bara 99£Den övre är ju inte dum alls!
Kanske bara var bilden då. Men synd, nu finns ju inte det som anledning att hålla sig bortaFast fejkpatina har den väl inte? Ser kanske annorlunda ut på bild men i verkligheten har den mer en grönaktig lume.
Likadant lås som jag har på min M&S tror jag, har varit uppe förut. Har ett verktygslös justering som funkar bra men låset är bulkigt. Syns ganska bra här.Låset känns som en ny standard, påminner om det som Swatch group använder och det tar ju sin plats. Fast detta är utan extension va?
Aahhg, precis när jag ska äta också .
Borde lägga till "paketöppning" i trådnamnet..
Öppna! ÖPPNA DET NU!
Så du högg på den, jättefin. Grattis, LE väl?Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Så nice! Vad innebär Timekeepers edition? Och ser jag fel, eller ser tavlan ut som en stjärnklar natt?Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Så du högg på den, jättefin. Grattis, LE väl?
Så nice! Vad innebär Timekeepers edition? Och ser jag fel, eller ser tavlan ut som en stjärnklar natt?
Whooppa! Grattis! Jäkligt snyggOkej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Grattis, riktigt finOkej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Whooppa! Grattis! Jäkligt snygg
Grattis, riktigt fin
Bara att köra!Kanske bara var bilden då. Men synd, nu finns ju inte det som anledning att hålla sig borta
Snygg!Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Underbar! Jäklar vad bra den är i den varianten också. Den och den gröna är lätt de bästa. Grattis!Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Dra åt helbetet vad bra tavlan är!! Har inte sett något liknande! Jag som tyckte jag hade bra koll, men detta var extraordinärt! Stort, stort grattis till den klockan..Det är zelos facebookgrupp för de som som äger en klocka från märket. Och det är en aventurine-tavla. Gnistrar som stjärnor
Zelos ser ju bara bättre ut varje dagTack för det! Ska försöka fota urtavlan lite bättre...
Rätt cool faktiskt. Gnistrar när man vrider den. Svart inomhus och klarblå utomhus. Aldrig haft något liknande innan heller!Dra åt helbetet vad bra tavlan är!! Har inte sett något liknande! Jag som tyckte jag hade bra koll, men detta var extraordinärt! Stort, stort grattis till den klockan..
Tack för det! En grön i brons hade kompletterat den här fint hahaUnderbar! Jäklar vad bra den är i den varianten också. Den och den gröna är lätt de bästa. Grattis!
Det är zelos facebookgrupp för de som som äger en klocka från märket. Och det är en aventurine-tavla. Gnistrar som stjärnor
Superläcker, bra köp.Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Fullträff! Så galet bra!Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Ja jäklar vilken fin klocka! Zelos när Zelos är som bäst. Timekeepers Edition är dessutom den allra snyggaste av dem. Snyggt fångat, grattis!Okej då Zelos Horizons Timekeepers edition!
Hörde att dessa ska vara limiterade till 100 ex? Lär vara rätt dyra då.Efter ha glott på Yema GMT:erna en stund så slog det mig att denna påminner om Squale Tropic GMT.
Och nu är jag mycket sugen...
Fullträff! Så galet bra!
Ja jäklar vilken fin klocka! Zelos när Zelos är som bäst. Timekeepers Edition är dessutom den allra snyggaste av dem. Snyggt fångat, grattis!
Bra jävla bild ocksåJaså o vem har vi här då?
Ser ju sjukt bra ut. Gillar att de körde på vintagelänken också. Tyvärr tog de bort dem två jag tyckte om mest, den brun/svarta och vinröda. Hade känts lite mer speciellt med dem istället för Coke/pepsi/Batman/svart som finns överallt. Klockan lär ju kosta duktigt också, skall man gissa på 10k kanske?Första prototyperna
Jaså o vem har vi här då?
Bra jävla bild också
Du har precis fått en vuxen man att gråta. Grattis till en sanslöst fin klocka broderOkej då Zelos Horizons Timekeepers edition!