Andy McB
Silver
Haha! Inte ens jag skulle få för mig att det är passande på frukost-bordetSnyggt. Men var är din Norrlands?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Inte ens jag skulle få för mig att det är passande på frukost-bordetSnyggt. Men var är din Norrlands?
Det vill jag inte påstå att man kan men jag har såhär många... Sorry för gamla bilder!Satan vilken goding. Skulle man kunna kalla dig Squale kungen, hur många har du?
Jodå var lite skämt, men är så cool funktion, stirra jämt på den när jag hade en dual Time AP, men för mig, datum, gmt, power reserve, den ordningen, sistnämnda mer cool än nödvändig...Trodde du skulle säga gmt men visst, pr är där i nödvändighetens hägn.
När jag köpte min fd Everest så stängde han ner efter tio minuterfast det är ju precis så det funkar. butiken öppnar söndag-em och stängs när antalet ordrar är fyllt (vilket kan gå rätt snabbt tydligen) sen har han jobb en hel vecka med detta. finns nog ingen väg runt detta om han inte vill öka omsättningen med mer personal. (@HSK han har nog med största sannolikhet mer klockor på lager än han säljer varje vecka).
Yema, Yema, fn nu har man den i huvet, på listan...Grymt bekvämt, klart bästa placeringen tycker jag
Växlar mellan dessa två, börjar bli enformigt men dem är klara sommarfavoriter nu.
Tavlan, patinan på nr 4, mumma, om du ska flippa, pls let me knowDet vill jag inte påstå att man kan men jag har såhär många... Sorry för gamla bilder!
Ja, den är riktigt tjusig! Ska ta det med min fru, har inte sett till den där sen jag köpte den...Tavlan, patinan på nr 4, mumma, om du ska flippa, pls let me know
Utan tvekan Squale-kungen . Mäktig samling.Det vill jag inte påstå att man kan men jag har såhär många... Sorry för gamla bilder!
Håller med dej möjligen kompletterat med wr (badbart), quick set date, hacking och möjligheten till manuell uppdragning. Alla klockor behöver ju inte ha allt... väldigt få som har detJodå var lite skämt, men är så cool funktion, stirra jämt på den när jag hade en dual Time AP, men för mig, datum, gmt, power reserve, den ordningen, sistnämnda mer cool än nödvändig...
Var det inte någon här inne som skulle sälja sin? Vi har ju 6-7st här. @TC10?Yema, Yema, fn nu har man den i huvet, på listan...
Riktigt läcker samlingCurrent state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Hon har onekligen ganska bra smakJa, den är riktigt tjusig! Ska ta det med min fru, har inte sett till den där sen jag köpte den...
Hög klass på dessa .Current state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Riktigt läcker samling
H
Hög klass på dessa .
H
Hög klass på dessa .
Sjukt bra samling!Current state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Snyggt! Tight och mycket bra samling!Current state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Det är väl pre-order? Den skulle ju inte komma förrens till vintern. Skall bli intressant att se hur många pengar dem vill ha för den dock.Yema superman gmt verkar släppas idag enligt deras facebook
Välavvägd samling, mycket bra!Current state of micro... Har en till på ingång som landar innan Juli är slut hoppas jag på
Det är väl pre-order? Den skulle ju inte komma förrens till vintern. Skall bli intressant att se hur många pengar dem vill ha för den dock.
Det var hennes nitlott i livet...Som valde @MaBr ?
Det var hennes nitlott i livet...