Nån som vet vad den väger, är det solida länkar och har den biffig boett ?Denna omgång gick åt direkt igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som vet vad den väger, är det solida länkar och har den biffig boett ?Denna omgång gick åt direkt igen.
Skål! Spelar ingen roll vad den serveras i så länge det är en GT!
Helt rätt, bara om det är gäster eller nåt som det skall vara fint. Nej, nej, det kan ju ta smak, bevare mej. Detta är gibsons tror jag, grovgrogg. I en mugg.
Så fin... En länk till den?
GöttSkål! Pina colada (ej mjölk)
ja tack!Så fin... En länk till den?
Nån som vet vad den väger, är det solida länkar och har den biffig boett ?
Ett ws ??Solida länkar har den, vikten vet jag ej men sitter bra på mig !
Ett ws ??
Wristshot~ Bild av klockan runt din handled
Jag tänker killgissa mig till att den väger ca 150 gram på länken, dvs standardvikt för en sportklocka i stål av den här storleken.Nån som vet vad den väger, är det solida länkar och har den biffig boett ?
Man skulle ju ha lagt undan mjölken i byrålådan nånstans runt 1975 och sålt den på Blocket i dag...Rolex värdeutveckling kontra prisbild på mjölk. Inga värderingar i det...
Man skulle ju ha lagt undan mjölken i byrålådan nånstans runt 1975 och sålt den på Blocket i dag...
OkWristshot~ Bild av klockan runt din handled
Riktigt trevlig pjäs.
Fan så bra den är!
Klart man törs, Ginault är ju oerhört välbyggdKänns kanonbra, sitter som min
Ginault men det törs man väl inte säga
Riktigt bra Squale!
Gillar du din Ginault så är det väl skitsamma! Trevlig helg på dig @bluesdog! Du har en riktigt bra samling nu!
Tack, men säg inget till frugan bara
Så snyggt.
Är du nöjd med Nodusen? Mer bilder tack!Så snyggt.
Haha vilken tur du har,ja jag är jättenöjd bra storlek på den,jag har oftast bort lite större klockor.Är du nöjd med Nodusen? Mer bilder tack!
Edit: kom ett vrist-skott som på beställning!