Jag villhöver definitivt en sån där! Ska bara förlika mig med de där jäkla Mercedes-visarna först, sen ska jag köpa en. Själv så sitter jag på tåget hem från GTG i Helsingborg med den här på armen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag villhöver definitivt en sån där! Ska bara förlika mig med de där jäkla Mercedes-visarna först, sen ska jag köpa en. Själv så sitter jag på tåget hem från GTG i Helsingborg med den här på armen.
Blir nästan lite grön tycker jag i vissa ljus.Är du nöjd med Nodusen? Mer bilder tack!
Edit: kom ett vrist-skott som på beställning!
Var rätt feta dinkor där vad jag såg. Inte mycket affordableJag villhöver definitivt en sån där! Ska bara förlika mig med de där jäkla Mercedes-visarna först, sen ska jag köpa en. Själv så sitter jag på tåget hem från GTG i Helsingborg med den här på armen.
Blir nästan lite grön tycker jag i vissa ljus.
Jag kan vara färgblind med
Fanns en del affordable men det var väl ingen som var intresserad av att fotografera dem. Kul att klämma på lite tjusigare klockor även om det egentligen inte är min grej. Lite som att gå på bilmässa och kolla på asdyra sportbilar som man aldrig kommer att äga. Jag tycker att vi ska styra upp en GTG i den här tråden snart. Har ju varit snack om det några gånger och jag hade uppskattat det väldigt mycket!Var rätt feta dinkor där vad jag såg. Inte mycket affordable
Det är en halvtidstjänst att bara hålla sig hjälpligt ajourSnart uppe i 700 sidor! Så jäkla gött tidsfördriv denna tråden är!
Fanns en del affordable men det var väl ingen som var intresserad av att fotografera dem. Kul att klämma på lite tjusigare klockor även om det egentligen inte är min grej. Lite som att gå på bilmässa och kolla på asdyra sportbilar som man aldrig kommer att äga. Jag tycker att vi ska styra upp en GTG i den här tråden snart. Har ju varit snack om det några gånger och jag hade uppskattat det väldigt mycket!
Ja, det finns ju så sjukt mycket micro att testa ju! Du får kanske klämma där med men jag hade nog frågat först... Hade varit kul att få ett ansikte på galningarna här inne!Hade varit super med GTG! Många roliga klockor i tråden som man skulle vilja klämma på och många roliga personer ( kanske inte klämma där )
Hur många Squale Pepsis har vi på forumet? 2? @M26 sålde sin till @bluesdog Sen har vi en till som är mest aktiv i Squale-tråden.. Det är dom 2 jag vet iaf.
Riktigt trevlig pjäs.
Fan så bra den är!
Så snyggt.
Haha, det skulle jag aldrig få igenom..
Kan man döpa sin unge till Squale? Kanske för sent nu iofs, hon har trots allt fyllt två.Haha, det skulle jag aldrig få igenom..
Överväger att döpa om hunden men känner att det kan vara sent vid snart 5 år. Doris Jeltsin får vara kvarKan man döpa sin unge till Squale? Kanske för sent nu iofs, hon har trots allt fyllt två.
Hahaha, bästa namnet ju! Det får du inte byta ut.Överväger att döpa om hunden men känner att det kan vara sent vid snart 5 år. Doris Jeltsin får vara kvar
Hörde en gång om en som hade en hund vid namn Rommel.Hahaha, bästa namnet ju! Det får du inte byta ut.
Haha den va bra,har en kompis vi kalla MR.Pepsi men inte pga klockor. Resten kan ni räkna ut
Jag har en central adress i GBG om folk vill bråka om kopior och dissa Bolm-klockor. Inte mina främsta intressen men klocktokar brukar alltid bidra med något.Fanns en del affordable men det var väl ingen som var intresserad av att fotografera dem. Kul att klämma på lite tjusigare klockor även om det egentligen inte är min grej. Lite som att gå på bilmässa och kolla på asdyra sportbilar som man aldrig kommer att äga. Jag tycker att vi ska styra upp en GTG i den här tråden snart. Har ju varit snack om det några gånger och jag hade uppskattat det väldigt mycket!
Jag har en central adress i GBG om folk vill bråka om kopior och dissa Bolm-klockor. Inte mina främsta intressen men klocktokar brukar alltid bidra med något.
Schysst! Själv så tycker jag att Bolm ser riktigt trevliga ut och skiter fullständigt i om det är kopior så länge det inte är förfalskningar så jag är nog inte rätt person för den GTGn. Hade nog iofs kunnat bli en livad tillställning!Jag har en central adress i GBG om folk vill bråka om kopior och dissa Bolm-klockor. Inte mina främsta intressen men klocktokar brukar alltid bidra med något.
Jag är absolut på!Jag har en central adress i GBG om folk vill bråka om kopior och dissa Bolm-klockor. Inte mina främsta intressen men klocktokar brukar alltid bidra med något.
Jag är både seriös och inte, finns intresse kan vi helt klart samlas ett gäng här. Dock är mitt huvudfokus vintage och inte alltid till låg kostnad men alltid prisvärt enligt mig. Däremot är jag enda aktiva medlemmen som faktist tillverkar/säljer klockor i denna kategori som tråden avhandlar.Schysst! Själv så tycker jag att Bolm ser riktigt trevliga ut och skiter fullständigt i om det är kopior så länge det inte är förfalskningar så jag är nog inte rätt person för den GTGn. Hade nog iofs kunnat bli en livad tillställning!
Gör kaos med han.Jag är absolut på!
Men hur gör du om någon kommer in med en Bolm-homage?
Nu! Nu snackar vi!Gör kaos med han.