Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är både seriös och inte, finns intresse kan vi helt klart samlas ett gäng här. Dock är mitt huvudfokus vintage och inte alltid till låg kostnad men alltid prisvärt enligt mig. Däremot är jag enda aktiva medlemmen som faktist rör mig i denna kategori som tråden avhandlar.
Stenhårt!Gör kaos med han.
Steinhart!Stenhårt!
Steinhart!
Jag vet en till om det inte är samma som du vet det vet man aldrig,mkt vet nuMinst två till köptes idag @Nicke75 och min vän som även är medlem på KS så minst fyra är det nu i alla fall
Hahahha, whaaat?!Jag vet en till om det inte är samma som du vet det vet man aldrig,mkt vet nu
Hade varit kul! Jag har inte så väldigt mycket vintage men det jag har är definitivt affordable så det passar temat!Jag är både seriös och inte, finns intresse kan vi helt klart samlas ett gäng här. Dock är mitt huvudfokus vintage och inte alltid till låg kostnad men alltid prisvärt enligt mig. Däremot är jag enda aktiva medlemmen som faktist rör mig i denna kategori som tråden avhandlar.
Svarade @M26 ang antalet Squale pepsiHahahha, whaaat?!
Menade inte att temat behöver vara vintage, varnade bara att jag är tappad och älskar vulgärt 70-80-tal. Samt vattenskyddade 40-talare, samt första moderna armbandsuret, samt första automatiska armbandsuret, ww2-ur, första polo-uret osv...Hade varit kul! Jag har inte så väldigt mycket vintage men det jag har är definitivt affordable så det passar temat!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.Jag vet en till om det inte är samma som du vet det vet man aldrig,mkt vet nu
Här inne är vi alla tappade. På olika sätt. Men gosse, vad vi nog har en diagnos som någon bara väntar på att få ställa...Menade inte att temat behöver vara vintage, varnade bara att jag är tappad och älskar vulgärt 70-80-tal. Samt vattenskyddade 40-talare, samt första moderna armbandsuret, samt första automatiska armbandsuret, ww2-ur, första polo-uret osv...
Jag har bara det jag behöver, 130+ armbandsur...Här inne är vi alla tappade. På olika sätt. Men gosse, vad vi nog har en diagnos som någon bara väntar på att få ställa...
Blott livets nödtorft.Jag har bara det jag behöver, 130+ armbandsur...
Om det är något jag uppskattar så är det insnöade nördar. Det finns så sjukt mycket roligt att prata om med folk som kan alldeles för mycket så jag tycker att det låter alldeles utmärkt!Menade inte att temat behöver vara vintage, varnade bara att jag är tappad och älskar vulgärt 70-80-tal. Samt vattenskyddade 40-talare, samt första moderna armbandsuret, samt första automatiska armbandsuret, ww2-ur, första polo-uret osv...
Har både första moderna armbandsuret (rolex) samt den första klockan med svart vridring (rolex). Vissa saker fick de ihop även om jag allmänt ogillar just Rolex idag.@Aurum sitter på en riktigt cool pre?-sub Rolex som är riktigt cool! Hade gärna viljat se!
Jag jobbar inom akutpsykiatrin och vi i tråden är rätt tokiga för det mesta, men har hittills inte haft en patient som tvångsvårdas för sitt klockmissbruk. Känns dock som en tidsfråga (pun intended) innan det händer?Här inne är vi alla tappade. På olika sätt. Men gosse, vad vi nog har en diagnos som någon bara väntar på att få ställa...
Riktigt fin, bara gratulera!Lägger upp lite fler bilder på Superman. Ska försöka skriva en liten recension under helgen. Storleken 39mm är riktigt bra. Länken likaså. Gillar tavlan skarpt. Hojta ifall ni känner till 19mm gummiband av bra kvalitet.
Jag håller minst en stretchad länks avstånd till doktorn. Kommer ju bli tvångströja och klockförbud direkt!Jag jobbar inom akutpsykiatrin och vi i tråden är rätt tokiga för det mesta, men har hittills inte haft en patient som tvångsvårdas för sitt klockmissbruk. Känns dock som en tidsfråga (pun intended) innan det händer?
Samma här, men inkluderar även flickvännerJag håller minst en stretchad länks avstånd till doktorn. Kommer ju bli tvångströja och klockförbud direkt!
Vore sjukt kul! Måste bli bättre på multicitat dock haha! Vart dras gränsen för vad man får ta med sig?Fanns en del affordable men det var väl ingen som var intresserad av att fotografera dem. Kul att klämma på lite tjusigare klockor även om det egentligen inte är min grej. Lite som att gå på bilmässa och kolla på asdyra sportbilar som man aldrig kommer att äga. Jag tycker att vi ska styra upp en GTG i den här tråden snart. Har ju varit snack om det några gånger och jag hade uppskattat det väldigt mycket!
Haha fett kulÖverväger att döpa om hunden men känner att det kan vara sent vid snart 5 år. Doris Jeltsin får vara kvar