• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FB_IMG_1562357515322.jpg
Haha.

• Like
Reactions: M26
Jag är både seriös och inte, finns intresse kan vi helt klart samlas ett gäng här. Dock är mitt huvudfokus vintage och inte alltid till låg kostnad men alltid prisvärt enligt mig. Däremot är jag enda aktiva medlemmen som faktist rör mig i denna kategori som tråden avhandlar.

Många av oss som är intresserade av ett GTG. Är bara ett + om nån drar i det. Jag har inget emot att titta och prata om vintage. Jag uppskattar många av pärlorna folk hittar, men går liksom inte igång på själva jakten som riktiga vintage-nördar. Tror det är roligt för dig att se klockorna vi drar med oss också. :)

Jag är både seriös och inte, finns intresse kan vi helt klart samlas ett gäng här. Dock är mitt huvudfokus vintage och inte alltid till låg kostnad men alltid prisvärt enligt mig. Däremot är jag enda aktiva medlemmen som faktist rör mig i denna kategori som tråden avhandlar.
Hade varit kul! Jag har inte så väldigt mycket vintage men det jag har är definitivt affordable så det passar temat! :)

Hade varit kul! Jag har inte så väldigt mycket vintage men det jag har är definitivt affordable så det passar temat! :)
Menade inte att temat behöver vara vintage, varnade bara att jag är tappad och älskar vulgärt 70-80-tal. Samt vattenskyddade 40-talare, samt första moderna armbandsuret, samt första automatiska armbandsuret, ww2-ur, första polo-uret osv...

Menade inte att temat behöver vara vintage, varnade bara att jag är tappad och älskar vulgärt 70-80-tal. Samt vattenskyddade 40-talare, samt första moderna armbandsuret, samt första automatiska armbandsuret, ww2-ur, första polo-uret osv...
Här inne är vi alla tappade. På olika sätt. Men gosse, vad vi nog har en diagnos som någon bara väntar på att få ställa...

Om det är något jag uppskattar så är det insnöade nördar. Det finns så sjukt mycket roligt att prata om med folk som kan alldeles för mycket så jag tycker att det låter alldeles utmärkt! :D

Här inne är vi alla tappade. På olika sätt. Men gosse, vad vi nog har en diagnos som någon bara väntar på att få ställa...
Jag jobbar inom akutpsykiatrin och vi i tråden är rätt tokiga för det mesta, men har hittills inte haft en patient som tvångsvårdas för sitt klockmissbruk. Känns dock som en tidsfråga (pun intended) innan det händer? ;)

Fanns en del affordable men det var väl ingen som var intresserad av att fotografera dem. :rolleyes: Kul att klämma på lite tjusigare klockor även om det egentligen inte är min grej. Lite som att gå på bilmässa och kolla på asdyra sportbilar som man aldrig kommer att äga. :D Jag tycker att vi ska styra upp en GTG i den här tråden snart. Har ju varit snack om det några gånger och jag hade uppskattat det väldigt mycket! :)
Vore sjukt kul! Måste bli bättre på multicitat dock haha! Vart dras gränsen för vad man får ta med sig?

Tillbaka
Topp