Enkelt, du klickar hem denna och byter pepsin mot min certinaJaha nu blev jag kluven har en beställning på Pepsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enkelt, du klickar hem denna och byter pepsin mot min certinaJaha nu blev jag kluven har en beställning på Pepsin
Haha Då får du va onda farbrorn som berättar för barnen att det blir inga sommarland m,mEnkelt, du klickar hem denna och byter pepsin mot min certina
Det är hårt, men någon måste göra detHaha Då får du va onda farbrorn som berättar för barnen att det blir inga sommarland m,m
Helt rätt, les dames . Blir nog målsnålt men jag tror på vinst.Grymt, är avis på dig, hjärnan säger dock torsk ikväll, men vi hoppas hjärtat vinner, eller är jag ute o cyklar, vi snackar damerna ikväll ?
Vår heter Lennart, kanske dags att hitta på nåt bättre namnSom fasen,äh döper Robotdammsugaren till Phoibos
Jag rycker det är lite kul med vanliga namnVår heter Lennart, kanske dags att hitta på nåt bättre namn
Haha jamen Pepsin är nog allt roligare kanske,funderar på om den kommer att sluta säljas eller om den kommer att dyka upp i omgångar.Det är hårt, men någon måste göra det
Den som lever får seHaha jamen Pepsin är nog allt roligare kanske,funderar på om den kommer att sluta säljas eller om den kommer att dyka upp i omgångar.
Fler bilder kan du absolut få! Förutsatt att vi pratar om klockan! Parfymsnuset slängde jag....Fler bilder ?
Åh nu blev jag velig... denna eller Tourby..... min Tropic är på lagning hos gnomon nu, bezeln var helt låst. Denna var snygg med upphöjda index med.. kommer denna vara lika begränsad som Tropic?Ny squale GMT finns nu på GNOMON
Var inte Tourbyn du va sugen på 40mm? Tänk på att denna är 42mm.Åh nu blev jag velig... denna eller Tourby..... min Tropic är på lagning hos gnomon nu, bezeln var helt låst. Denna var snygg med upphöjda index med.. kommer denna vara lika begränsad som Tropic?
Står Limiterad på Gnomons sida.Åh nu blev jag velig... denna eller Tourby..... min Tropic är på lagning hos gnomon nu, bezeln var helt låst. Denna var snygg med upphöjda index med.. kommer denna vara lika begränsad som Tropic?
Ja, det stämmer. Frågan är väl inte vilken utan vilken ska man prioritera först denna har väl samma case som Tropic? Den funkar bra på mig!Var inte Tourbyn du va sugen på 40mm? Tänk på att denna är 42mm.
Men ja, mycket trevlig är den iaf. Jag hade den gröna varianten och det är helt klart en välbyggd klocka
Tjusiga klockor! Gillar dem verkligen. Kul att vara lite unik med.Ett annat märke jag sneglat mot är Dubey & Schaldenbrand. Förvisso dyrt, men miltals från mainstream.
Tycker det känns ganska bekvämt ändå. Men jag vet inte. Ska köra ett par dagar och se. Fick ganska mycket för 80:- på Ebay iaf. Någon form av riktiga stenar är det!
Jag körde detta men trivdes inte riktigt,med armband och klocka på samma arm.
Aha, du befinner dig på nordliga breddgrader nuFikar med morgonens duo, i Metropolen Skurup
Denna var ju fantastisk. Inte gratis dockEtt annat märke jag sneglat mot är Dubey & Schaldenbrand. Förvisso dyrt, men miltals från mainstream.
Alltså ... Dom skulle gjort tropic gmtn I 39.5/40 mm. Den hade jag nog köpt.Nygammal va?
Retsticka !Allt prat om Squale får mig att sakna min pärla
Skulle tagit med den men lätt att vara efterklok.
Mina gamla hemtrakter! Kommer från Svedala.Fikar med morgonens duo, i Metropolen Skurup
Yes, det gör det.Ni som köper från Gnomon, tillkommer det moms och den faderullan ?
YesNi som köper från Gnomon, tillkommer det moms och den faderullan ?