• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

E5F52609-27D5-4568-93F6-AEB25846E86B.jpeg
Begriper ej mig på denna Helm, den är liten och stor samtidig, ful och snygg, det är min motsats dinka som jag trots allt gillar, claspen har gett med sig, men inga naglar kvar o_O
Svårt att tro att bara är 40mm ändå. Ser ju stenhård iaf :)

Jag har själv en rolig Zelos Mako, men dom är tyvärr slutsålda. @TerryTee ha en i brons ute på sälj, men det var inte riktigt det du var ute efter. Sen finns en Nodus på sälj som är en riktig all-rounder med länk och allt + bezel för extra tidszon.

Edit: Vi kanske ska nämna Yema som figurerar frekvent i tråden också.

Vart kan man beställa?
The Superman Heritage GMT comes with an aluminum bezel in three variants: Pepsi, Coke and Blue-Grey. It is equipped with a Swiss ETA 2893 GMT movement. The case and "Oyster" bracelet along with its diver’s extension are made of brushed stainless steel. The crown and caseback are engraved with Yema's vintage Y logo. This time piece is available in an ultra-limited series with only 100 numbered pieces per model at €1499 / US$1499. Pre-orders start July 22nd. Shipping November 2019. Yema CoLabs and Yema Privilege members can secure their numbered edition right now through our 24/7 online chat on Yema.com.

Jag har sett att många har lite trivsamma armband ihop med klockan och beställde några själv. Väntar på någon historia med ett ankare också, men jag vet inte alltså. Känns lite... fruktigt? Kanske är de regnbågsfärgade kulorna. Enligt säljaren ska de ge mig allsköns positiva effekter för kropp och sinne, så jag kanske ska ge dem en chans :bored:

IMG_20190706_123007.jpg

6D470173-B4FB-49DE-A729-3FE12F63E53F.jpeg
Jag har sett att många har lite trivsamma armband ihop med klockan och beställde några själv. Väntar på någon historia med ett ankare också, men jag vet inte alltså. Känns lite... fruktigt? Kanske är de regnbågsfärgade kulorna. Enligt säljaren ska de ge mig allsköns positiva effekter för kropp och sinne, så jag kanske ska ge dem en chans :bored:

IMG_20190706_123007.jpg
Jag körde detta men trivdes inte riktigt,med armband och klocka på samma arm.

Vätskepåfyllning pågår. 30 i skuggan.
Allianz Riviera Stadium, here we come :)
Kommer att bli svettigt även på läktaren.
Titta noga efter någon som flashar en grön Tisell :D.
PSX_20190706_114509.jpg
Allianz-Arena-SergeFerrari.jpg
Grymt, är avis på dig, hjärnan säger dock torsk ikväll, men vi hoppas hjärtat vinner, eller är jag ute o cyklar, vi snackar damerna ikväll ?

Tillbaka
Topp