• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

6D470173-B4FB-49DE-A729-3FE12F63E53F.jpeg

Jag körde detta men trivdes inte riktigt,med armband och klocka på samma arm.
En bra klocka reder sig själv, skippa krimskramset och låt klockan regera ensam. Armband bäres för sig själv enligt mig :D.

Såg det också. Tvivlar dock att så kommer vara fallet. De behöver en GMT i sin line-up och att bara släppa 300 totalt är ingen lönsam affärsidé. Tror man kommer göra samma fuling som med superman heritage och navygraf, att man släpper onumrerad version så smånigom (med ev. någon liten tweak).

Edit: både navygraf och superman heritage släpptes väl i 500 st (först)
Man kan ju bara ställa dom mot väggen redan nu och avkräva svar innan man betalar

Lär ju bli ett jävla liv om de gör samma sak med GMT:n :p Om jag får hoppas på något är att Coke/pepsi/Batman blir limiterade och att om de skall göra fler att de gör dem i de tre andra färgerna svart/vinröd/brun-vit ... Latte?
Jag har också otroligt svårt att se det då Navygrafen ändå kostade hälften mot GMTn, gör dom så med GMTn så raserar dom sin kundbas enligt min mening. Tror dom löser det på det sätt FreakyLeo säger, de hade ju ändå en hel uppsjö av versioner innan de valde att stanna på dessa tre och lär gå vidare med dom på nya GMT

Man kan ju bara ställa dom mot väggen redan nu och avkräva svar innan man betalar

Jag har också otroligt svårt att se det då Navygrafen ändå kostade hälften mot GMTn, gör dom så med GMTn så raserar dom sin kundbas enligt min mening. Tror dom löser det på det sätt FreakyLeo säger, de hade ju ändå en hel uppsjö av versioner innan de valde att stanna på dessa tre och lär gå vidare med dom på nya GMT
Dem sa ju visserligen att de skulle göra Coke/pepsi/Batman och den svarta. Den svarta kanske blir en standard variant då den inte var med bland förbokningarna?

Dem sa ju visserligen att de skulle göra Coke/pepsi/Batman och den svarta. Den svarta kanske blir en standard variant då den inte var med bland förbokningarna?
Dom hade ju alla dessa varianter i sin survey från början

f1.jpg
f2.jpg

Och dessa fyra nådde inte första prototypstadiet så nog har dom händerna fulla om de vill släppa fler GMTn utan att för dess skull bränna alla som köpt deras "ultra limited" versioner

marron.jpg
black.jpg
bleu.jpg
150-137-A-2012c.jpg

Tack för alla tips föresten!
Jag är i görningen att sälja min Colt och tänkt testa på lite Micros och då var det dykare som först och främst är intressant inför stundande Kreta resa.

Vi får se var det slutar!

Tillbaka
Topp