Var tvungen o kolla, coola dinkor, deras vintage chronos var min favvo, på chrono.....Ett annat märke jag sneglat mot är Dubey & Schaldenbrand. Förvisso dyrt, men miltals från mainstream.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tvungen o kolla, coola dinkor, deras vintage chronos var min favvo, på chrono.....Ett annat märke jag sneglat mot är Dubey & Schaldenbrand. Förvisso dyrt, men miltals från mainstream.
En bra klocka reder sig själv, skippa krimskramset och låt klockan regera ensam. Armband bäres för sig själv enligt mig .
Jag körde detta men trivdes inte riktigt,med armband och klocka på samma arm.
Ah ok, då kan jag lika gärna beställa hit ifall det skulle bli aktuellt.Yes, det gör det.
Just det,jag känner att Nodusen sitter så oerhört bra,så kanske inte blir dumt med runt 40mmTänk på att det är gamla boetten så den är 42mm.
Lekland...Vilken fullträff den här klockan är! En av Zelos och mikrovärldens bästa modeller! Den urtavlan - alla nivåer och material och färger. Klockren!
Den är hur bra som helstVilken fullträff den här klockan är! En av Zelos och mikrovärldens bästa modeller! Den urtavlan - alla nivåer och material och färger. Klockren!
Den bästa versionen av GMT:n, helt klart! Galet snygg!Alltså den här URTAVLAN
Väldigt unik om inte annat! Men jag håller med digDen bästa versionen av GMT:n, helt klart! Galet snygg!
Nu blev det nog liiite fel ändåÅker tunnelbana...
Stenkast från mig juFikar med morgonens duo, i Metropolen Skurup
Satan. Trodde jag klickade mig in i ”vad gör du och din klocka”-tråden! Ber om ursäkt!Nu blev det nog liiite fel ändå
Ingen fara! Snygg bratte!Satan. Trodde jag klickade mig in i ”vad gör du och din klocka”-tråden! Ber om ursäkt!
Kanske är en affordable BratteNu blev det nog liiite fel ändå
Det är det ju iofs!!Kanske är en affordable Bratte
Man kan ju bara ställa dom mot väggen redan nu och avkräva svar innan man betalarSåg det också. Tvivlar dock att så kommer vara fallet. De behöver en GMT i sin line-up och att bara släppa 300 totalt är ingen lönsam affärsidé. Tror man kommer göra samma fuling som med superman heritage och navygraf, att man släpper onumrerad version så smånigom (med ev. någon liten tweak).
Edit: både navygraf och superman heritage släpptes väl i 500 st (först)
Jag har också otroligt svårt att se det då Navygrafen ändå kostade hälften mot GMTn, gör dom så med GMTn så raserar dom sin kundbas enligt min mening. Tror dom löser det på det sätt FreakyLeo säger, de hade ju ändå en hel uppsjö av versioner innan de valde att stanna på dessa tre och lär gå vidare med dom på nya GMTLär ju bli ett jävla liv om de gör samma sak med GMT:n Om jag får hoppas på något är att Coke/pepsi/Batman blir limiterade och att om de skall göra fler att de gör dem i de tre andra färgerna svart/vinröd/brun-vit ... Latte?
Önska mig lycka till...
Dem sa ju visserligen att de skulle göra Coke/pepsi/Batman och den svarta. Den svarta kanske blir en standard variant då den inte var med bland förbokningarna?Man kan ju bara ställa dom mot väggen redan nu och avkräva svar innan man betalar
Jag har också otroligt svårt att se det då Navygrafen ändå kostade hälften mot GMTn, gör dom så med GMTn så raserar dom sin kundbas enligt min mening. Tror dom löser det på det sätt FreakyLeo säger, de hade ju ändå en hel uppsjö av versioner innan de valde att stanna på dessa tre och lär gå vidare med dom på nya GMT
Dom hade ju alla dessa varianter i sin survey från börjanDem sa ju visserligen att de skulle göra Coke/pepsi/Batman och den svarta. Den svarta kanske blir en standard variant då den inte var med bland förbokningarna?
Bärs 42an stort?Tänk på att det är gamla boetten så den är 42mm.
O herregud. Krävs nåt starkt efter det där. Klockan är fantastiskt fin dock !Önska mig lycka till...
Du menar att man kan tacka Rålex för det, Zelos är ju bara en ripoff och härmas med att göra en klocka med visare, boett, glas, tavla och urverkVilken fullträff den här klockan är! En av Zelos och mikrovärldens bästa modeller! Den urtavlan - alla nivåer och material och färger. Klockren!
Holy ground highlander, remember what Ramirez taught you.Du menar att man kan tacka Rålex för det, Zelos är ju bara en ripoff och härmas med att göra en klocka med visare, boett, glas, tavla och urverk