• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag körde 13 på pepsin :)

Läderlappen med Nr 79 är till mig
blue-gray-1.jpg

Coke med nr 75 ska jag ha till brorsan, han har velat ha originalet länge men den får han för fan bekosta själv :D
COKE-1.jpg

Läderlappen är beställd här med, tack för heads up

Blev en dark knight number 69o_O:angel:

Reserverat nr 14 på Pepsin :D

Yema Batman ropar på mig.. Som ett eko, långt borta.
KÖÖÖP MIIIG, Köööp miiig, köööp miiig..

Jag hörde det också. Blev tvungen att boka batman nr.13.

Edit: Citerade tydligen fel inlägg :banghead:

Jag hoppas den är under 999 euro men kanske blir svårt. Bronsen gick för 749 på KS när den kampanjen var aktiv.
Tror dessa likt Navygraf blir numrerade och därefter kommer "vanliga" som i stort sett är samma klocka men inte de första 100.

Yema GMT €1499 wow!

Vart hittade du priset? I chatten sa de att de inte hade denna klar.

Edit: såg att infon kommit ut på FB

The Superman Heritage GMT comes with an aluminum bezel in three variants: Pepsi, Coke and Blue-Grey. It is equipped with a Swiss ETA 2893 GMT movement. The case and "Oyster" bracelet along with its diver’s extension are made of brushed stainless steel. The crown and caseback are engraved with Yema's vintage Y logo. This time piece is available in an ultra-limited series with only 100 numbered pieces per model at €1499 / US$1499. Pre-orders start July 22nd. Shipping November 2019. Yema CoLabs and Yema Privilege members can secure their numbered edition right now through our 24/7 online chat on Yema.com. More details: [https://colabs.yema.com/superman-he...YZF5XWV_BZ_JH-P63zYZwTHVRaUwT_m09xmdoSk20k10)

Yiiiiikes... ligger nog kvar med reservationen men tvivlar att det blir ett köp. Tråkigt att priset hamnade närmare 20 strecket (svag krona) :(
Läste precis detta på FB i en kommentar från Yema

"Yema
Fred Pgd
This is a limited series, it will not be produced again!"

Läste precis detta på FB i en kommentar från Yema

"Yema
Fred Pgd
This is a limited series, it will not be produced again!"
Såg det också. Tvivlar dock att så kommer vara fallet. De behöver en GMT i sin line-up och att bara släppa 300 totalt är ingen lönsam affärsidé. Tror man kommer göra samma fuling som med superman heritage och navygraf, att man släpper onumrerad version så smånigom (med ev. någon liten tweak).

Edit: både navygraf och superman heritage släpptes väl i 500 st (först)

Postmord har har slagit sina onda klor i mitt paket från Korea :confused:
Skickades i söndags, kom till Sverige i tisdags.
Och sen dess har det stått "Försändelsen importhanteras av Postmord. Leveranstid kan därför inte beräknas ännu"
Ja, på grund av inkompetens.
Samma scenario för mig, på ett paket med innehållande ett klockarmband värt ca 60kr :bored: tull + posthantering = 78kr varav tullavgiften står för 3kr :banghead:
Edit: när jag köpte min San Martin så gled den igenom utan stopp och hamnade i brevlådan. Ingen ordning alls längre.

Såg det också. Tvivlar dock att så kommer vara fallet. De behöver en GMT i sin line-up och att bara släppa 300 totalt är ingen lönsam affärsidé. Tror man kommer göra samma fuling som med superman heritage och navygraf, att man släpper onumrerad version så smånigom (med ev. någon liten tweak).

Edit: både navygraf och superman heritage släpptes väl i 500 st (först)
Lär ju bli ett jävla liv om de gör samma sak med GMT:n :p Om jag får hoppas på något är att Coke/pepsi/Batman blir limiterade och att om de skall göra fler att de gör dem i de tre andra färgerna svart/vinröd/brun-vit ... Latte?

Tillbaka
Topp