Andy McB
Silver
Ledsen att säga det (nä det är jag egentligen inte, det är ju ba min åsikt ) men tycker att Squale spöar Breitling varenda dag i veckanAffordable Squale i väntan på lunch
... men brädad av min bättre hälft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ledsen att säga det (nä det är jag egentligen inte, det är ju ba min åsikt ) men tycker att Squale spöar Breitling varenda dag i veckanAffordable Squale i väntan på lunch
... men brädad av min bättre hälft
Har en Bratte också, den är många gånger bättre än min budget Squale... men är den 15ggr... näh, så bra är den nog inte Hade gärna testat en lite mer highend Squale någon gång i framtiden när ekonomin tillåter.Ledsen att säga det (nä det är jag egentligen inte, det är ju ba min åsikt ) men tycker att Squale spöar Breitling varenda dag i veckan
Skulle själv gått för alt 3, Steinharten och den gröna Squale 1545Jävla Yema, får inte nedan dinka ur huvet ? Men kära Microvänner, är den värd stålarna ? Tänker såhär, för samma peng, får jag i Filippinerna pga bra deal tex 2 Squale 1545, eller nästan en 1545 samt en Steinhart, är det ej bättre än en Yema ?
Alt 1 Denna
Alt 2
Dessa 2
Alt 3
En från alt 2 samt denna
Pls advice, vad säger ni ? Jag lutar åt sista alternativet själv...
Nästan Oris-pengar för Yema'n ju. Personligen tror jag Du blir skitnöjd med antingen Squale'n eller Steinhart. Min röst går till Steinhart.
Jävla Yema, får inte nedan dinka ur huvet ? Men kära Microvänner, är den värd stålarna ? Tänker såhär, för samma peng, får jag i Filippinerna pga bra deal tex 2 Squale 1545, eller nästan en 1545 samt en Steinhart, är det ej bättre än en Yema ?
Alt 1 Denna
Alt 2
Dessa 2
Alt 3
En från alt 2 samt denna
Alternativ 3!Jävla Yema, får inte nedan dinka ur huvet ? Men kära Microvänner, är den värd stålarna ? Tänker såhär, för samma peng, får jag i Filippinerna pga bra deal tex 2 Squale 1545, eller nästan en 1545 samt en Steinhart, är det ej bättre än en Yema ?
Alt 1 Denna
Alt 2
Dessa 2
Alt 3
En från alt 2 samt denna
Precis så är original planen, SteinhHade kört på blå GMT Squale och pepsiSteinhart.
hmm en klocka, owg, 100 % nöjd, provade en gång med Rolex DD, Presidente, jättefin i helrose, det höll ca 2 veckor....Det går inte, omöjligt.....alt 4 är 10st DW.
vill du ha så många klockor som möjligt eller en du blir 100% nöjd med?
yeman såklart!
Hmmm, av mina 5 ”dyrförsändelser” häromveckan, gick 4 rätt....Postmord tog idag, på eftermiddagen bort mitt paket från appen. Jag kan heller inte längre söka på det via kolli-id på deras site. Får helt enkelt inga träffar längre..
Oroväckande.
Tack, Det blir det nog, maila min dealer precis för pris...Alternativ 3!
Bombgruppen är inkallad.Postmord tog idag, på eftermiddagen bort mitt paket från appen. Jag kan heller inte längre söka på det via kolli-id på deras site. Får helt enkelt inga träffar längre..
Oroväckande.
Kran, dealer, sockerpappa.. Kärt barn har många namnTack, Det blir det nog, maila min dealer precis för pris...
Ingen quartz, så det tickar inte iaf. Även om jag skulle offra paketet för att spränga PostnordBombgruppen är inkallad.
Han skojar säpoIngen quartz, så det tickar inte iaf. Även om jag skulle offra paketet för att spränga Postnord
Kollade på Gnomon precis, varenda modell är utsåld , verkar vara på G, jag hade ej koll på Evant innan jag fick till ett inbyte, som funkar finfint som sagt...För nervös för kolla fotbollen, spammar istället, Evanten Gillar jag mer och mer faktiskt, tycker mesh är perfa på denna
Postmord tog idag, på eftermiddagen bort mitt paket från appen. Jag kan heller inte längre söka på det via kolli-id på deras site. Får helt enkelt inga träffar längre..
Oroväckande.
Känner igen det där från i våras tyvärr. Hoppas det går bättre för dej än mej.Postmord tog idag, på eftermiddagen bort mitt paket från appen. Jag kan heller inte längre söka på det via kolli-id på deras site. Får helt enkelt inga träffar längre..
Oroväckande.
Haha! Bra förslag!Nu går det för jädra snabbt här hörrni, inläggen trillar in snabbare än mna kan läsa. Ny regel kanske? Om man har semster måste man ta fem klunkar Norrlands mellan varje inlägg?
Såg det också. Tvivlar dock att så kommer vara fallet. De behöver en GMT i sin line-up och att bara släppa 300 totalt är ingen lönsam affärsidé. Tror man kommer göra samma fuling som med superman heritage och navygraf, att man släpper onumrerad version så smånigom (med ev. någon liten tweak).
Edit: både navygraf och superman heritage släpptes väl i 500 st (först)
Lär ju bli ett jävla liv om de gör samma sak med GMT:n Om jag får hoppas på något är att Coke/pepsi/Batman blir limiterade och att om de skall göra fler att de gör dem i de tre andra färgerna svart/vinröd/brun-vit ... Latte?
Good pointNu går det för jädra snabbt här hörrni, inläggen trillar in snabbare än mna kan läsa. Ny regel kanske? Om man har semster måste man ta fem klunkar Norrlands mellan varje inlägg?