Den var ju ruggigt fin i stål på länk Kanske skulle ta och prova turen på köp&sälj...Kommer om ett par veckor enligt Borealis. Ingen aning om priset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju ruggigt fin i stål på länk Kanske skulle ta och prova turen på köp&sälj...Kommer om ett par veckor enligt Borealis. Ingen aning om priset.
Vad ska man ge för en, ... 7-8 tusen ? Mer ?
Riktigt lyckad IMO, någon gång så...
Det låter rimligt för bättre begagnad. Sen beror det givetvis på hur sugen du är och hur gärna du vill ha en. Finns ju inte i mängder precisVad ska man ge för en, ... 7-8 tusen ? Mer ?
Ja dumt o lägga allt på klockor även om man vill heheAh, tillbakadragen läser jag. Heller inget om pris...
Edit: Måste hursomhelst hushålla med korvörena ett par månader framöver
Kolla SeriousWatches och Gnomon. En bra början.Har ni några tips på hemsidor där man kan hitta diverse micro klockor? Helst dykare, gmt med jubilee är också välkommet! Jag sitter och kollar eBay mest just nu...
SeriouswatchesHar ni några tips på hemsidor där man kan hitta diverse micro klockor? Helst dykare, gmt med jubilee är också välkommet! Jag sitter och kollar eBay mest just nu...
Vore bra mycket enklare om man kunde hoppa över att köpa mat ett halvår eller så.Ja dumt o lägga allt på klockor även om man vill hehe
Så sant eller alla bostadskostnaderVore bra mycket enklare om man kunde hoppa över att köpa mat ett halvår eller så.
Släpp ks du bränner matenGrillning tillsammans med NITE
BDet låter rimligt för bättre begagnad. Sen beror det givetvis på hur sugen du är och hur gärna du vill ha en. Finns ju inte i mängder precis
Jahaaa! Den är 36mm. Nya eller gamla vet jag inte men vi kan kolla med @FreakyLeo!Nya eller äldre menade jag ju och storlek...
(Inte speciellt bra formulerad fråga )
Det är väl Squales officiella hemsida tror jag.Är squalestore.com något att lita på?
Squales officiella sidaÄr squalestore.com något att lita på?
StämmerDet är väl Squales officiella hemsida tror jag.
Serious watches och Gnomon som redan nämnts men även https://www.forasec.com/ som är Europeisk AD för bl.a. Magrette, Halios, Ocean Crawler, Mercer m.fl. och https://microbrand.storeHar ni några tips på hemsidor där man kan hitta diverse micro klockor? Helst dykare, gmt med jubilee är också välkommet! Jag sitter och kollar eBay mest just nu...
Ja frågan är ju fri .
Akta så de inte repar klockan bara...
Blir du lyckligare av två klockor än en? Jag kan inte ge dig ett svar men du kan ju alltid läsa vad jag tycker om Superman här: https://klocksnack.se/threads/yema-superman-heritage-en-recension.115559/Jävla Yema, får inte nedan dinka ur huvet ? Men kära Microvänner, är den värd stålarna ? Tänker såhär, för samma peng, får jag i Filippinerna pga bra deal tex 2 Squale 1545, eller nästan en 1545 samt en Steinhart, är det ej bättre än en Yema ?
Alt 1 Denna
Alt 2
Dessa 2
Alt 3
En från alt 2 samt denna
Pls advice, vad säger ni ? Jag lutar åt sista alternativet själv...
Nya eller äldre menade jag ju och storlek...
(Inte speciellt bra formulerad fråga )
Jahaaa! Den är 36mm. Nya eller gamla vet jag inte men vi kan kolla med @FreakyLeo!
Lite hjälp på traven kanske...Jag tänkte fylla på mikrosamlingen (eller snarare påbörja en samling) strax, men är i valet o kvalet. Just nu är jag owg med en ocean one gmt, och mycket nöjd med den. På listan över tänkbara kompanjoner finns just nu en ocean one vintage, en tisell hulk eller en smiths everest, antagligen 36mm. Snälla mikrotråden, vad sjutton ska jag välja? Det lutar mest åt Smiths för att den är mest olik det jag har nu, men tisell är ju grön, och vintage är ju vintage-aktig...
Lite hjälp på traven kanske...
Vad gör man inte för en klockbroder .Du lägger fram ett starkt case måste jag säga
'Move over for a damage case'Vad gör man inte för en klockbroder .
Är det den grön-gröna överallt? Nedersta tv ser ut att ha svart urtavla och grön bezel medan nedresta th ser ut att vara helsvart.Lite hjälp på traven kanske...