Samma grön-gröna i olika ljus.Är det den grön-gröna överallt? Nedersta tv ser ut att ha svart urtavla och grön bezel medan nedresta th ser ut att vara helsvart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma grön-gröna i olika ljus.Är det den grön-gröna överallt? Nedersta tv ser ut att ha svart urtavla och grön bezel medan nedresta th ser ut att vara helsvart.
Ja på en av platserna,rålambshovsparken,där vi sprang med vårt ” offer”,så var det ytterligare svensex gäng, så deras offer band de fast armar å ben med rep,runt en stolpe......å vad jag vet så kanske han ligger där än idagKul, och bra klockval.
Jag fasar för min svensexa. Jag är övertygad om att jag kommer vakna upp naken, i en container. Någonstans i centralafrika utan pass..
Ja på en av platserna,rålambshovsparken,där vi sprang med vårt ” offer”,så var det ytterligare svensex gäng, så deras offer band de fast armar å ben med rep,runt en stolpe......å vad jag vet så kanske han ligger där än idag
Grym film, tror den var klippt 15 min eller nått när den kom till Sverige...idag skulle väl den ha 7-årsgräns..Commando på 6an
Den där vill jag ha, ser riktigt bra ut.https://www.instagram.com/p/BzlFYtpHJeA/?igshid=1passj3q97g0s
Den här växer på mig. Får nog bli en pre-order.
Jag supernyfiken på vilka alternativ det kommer finnas.
Nja, inte värt det. Om man har en fulmoddad Rålex på sig blir man ju bannad från KS och då är det ju mer värt att bita ihop och ta det som en man istället så att man inte riskerar att missa något viktigtHär lär vi oss vikten av en bondklocka med såg i vridringen!
Ja så är det Minns när Cobra med Stallone va alldeles för brutal för att släppas i Sverige,men man lyckades få tag på den på VHS hahaGrym film, tror den var klippt 15 min eller nått när den kom till Sverige...idag skulle väl den ha 7-årsgräns..
På den tiden var det ju som en OS-gren att få tag i alla filmer oklippta..Ja så är det Minns när Cobra med Stallone va alldeles för brutal för att släppas i Sverige,men man lyckades få tag på den på VHS haha
Helst skulle det vara med en oavbruten tidsangivning rullandes i ett hörn.På den tiden var det ju som en OS-gren att få tag i alla filmer oklippta..
Du blir nog nöjd med vilken som av demJag tänkte fylla på mikrosamlingen (eller snarare påbörja en samling) strax, men är i valet o kvalet. Just nu är jag owg med en ocean one gmt, och mycket nöjd med den. På listan över tänkbara kompanjoner finns just nu en ocean one vintage, en tisell hulk eller en smiths everest, antagligen 36mm. Snälla mikrotråden, vad sjutton ska jag välja? Det lutar mest åt Smiths för att den är mest olik det jag har nu, men tisell är ju grön, och vintage är ju vintage-aktig...
JaaPå den tiden var det ju som en OS-gren att få tag i alla filmer oklippta..
Passar länken som Serious säljer till den modellen?
Länken skulle separat kommit denna vecka till Zelos officiella sida, men inte hört något ännu. Kommer väl på söndag antagligen, men länk finns iaf. Den som dom säljer på Serious är till Makon.
Edit: så här ser länken ut.
Elshan skall släppa en länk "igår" som är till horizon serien. Skrev till honom idag och frågade... Flera som väntar...
Jag tänkte fylla på mikrosamlingen (eller snarare påbörja en samling) strax, men är i valet o kvalet. Just nu är jag owg med en ocean one gmt, och mycket nöjd med den. På listan över tänkbara kompanjoner finns just nu en ocean one vintage, en tisell hulk eller en smiths everest, antagligen 36mm. Snälla mikrotråden, vad sjutton ska jag välja? Det lutar mest åt Smiths för att den är mest olik det jag har nu, men tisell är ju grön, och vintage är ju vintage-aktig...
Jag vill också hjälpa till! Inte genom att dra åt samma håll iofs... 36mm Smiths Everest är grym!Lite hjälp på traven kanske...
Hoppas du överlevdeFyyyy fan, åkte på min svensexa idag, inge klocka dock
nice indeed, grattis
Stort grattis! Inga dåliga lirare det där .
Nu har det länge sen jag ägde en Steinhart men det är ju helt klart välbyggda klockor.STeinhart vs Squale, vad säger folket ? Intressant att Steinhart tråden är 8 sidor, Squale 161 sidor här, fortfarande lite skämmigt med Steinhart ? Jag tycker generellt att klockor ska ngt eget att komma med, ej bara planka rakt av. Å andra sidan har jag ej ngt som helst problem med att bära en Steinhart då de är mkt snygga, hyfsad kvalite, sist men inte minst Rolex hysterin , även fast jag har råd, har helt skrämt iväg mig från märket och då är det nästan lite protest roligt att bära en Steinhart. Squale har mer historia, uppskattar märket, även här ser vi såklart vart inspiration kommit från på en del refs. Fråga, ni som haft bägge, hur upplever ni skillnaden, vilken är bäst, om man nu ens kan svara på det ?
Finns många parametrar man ska väga in när man pratat om bättreHar en Bratte också, den är många gånger bättre än min budget Squale... men är den 15ggr... näh, så bra är den nog inte Hade gärna testat en lite mer highend Squale någon gång i framtiden när ekonomin tillåter.
Du blir nog nöjd med vilken som av dem
... men en flygare skulle ju kanske passa in också. Jag gillade verkligen Tisells pilotklocka.
Jag vill också hjälpa till! Inte genom att dra åt samma håll iofs... 36mm Smiths Everest är grym!
Flygare har varit uppe och vänt på önskelistan, men jag kunde aldrig hitta någon som hade snygg länk utan att vara för stor eller dyr.
Vet inte vad du tycker är en snygg länk eller vad som är för dyrt men jag gillar dessa. 39mm
Ja, den passar verkligen till det mesta. Jag tycker att det blir helt olika klockor också beroende på vad man har för band och länk. Länk gör den lite dressig, läder gör den mer retro-äventyr och nato ger den lite militärstuk.Flygare har varit uppe och vänt på önskelistan, men jag kunde aldrig hitta någon som hade snygg länk utan att vara för stor eller dyr.
Det är den verkligen! Får för mig att det är en som skulle kunna sitta på armen till nästan precis vad som helst och bara bli snyggare med hård användning.
För den pengen hade jag nog hellre köpt en Stowa.Vet inte vad du tycker är en snygg länk eller vad som är för dyrt men jag gillar dessa. 39mm
Grattis till en fin trio! De ser ut att komplettera varandra bra.En vecka med med ont om tid gör att man aldrig hinner läsa i kapp i tråden. Extremt högt tempo här. Måste ta tjänstledigt snart...
Har i alla fall hunnit med 3 inköp senaste dagarna. Uppdatering av "lådan" fortgår enligt plan.
Tackar. Den gula gör att färgkartan börjar bli komplett.Grattis till en fin trio! De ser ut att komplettera varandra bra.
Hårfin gräns mellan kul och ful
Har aldrig kunnat bestämma mig vad jag vill ha av hulk/batman/pepsi osv. Men med denna klockan får man ju allt i ett! Vad tycks, ska jag slå till på en
För den pengen hade jag nog hellre köpt en Stowa.