Njae, för mig vart det mest fotboll hela tiden, dålig koll musikmässigt, sorgligt kanske, men Kiss, Sweet och senare 70 tals disco...som gällde, senare var mest för ragga iofsDå vet du vilket album Motley Crue plankade för skivan jag postade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae, för mig vart det mest fotboll hela tiden, dålig koll musikmässigt, sorgligt kanske, men Kiss, Sweet och senare 70 tals disco...som gällde, senare var mest för ragga iofsDå vet du vilket album Motley Crue plankade för skivan jag postade
Okidok, albumet är Sticky fingers med Rolling Stones.Njae, för mig vart det mest fotboll hela tiden, dålig koll musikmässigt, sorgligt kanske, men Kiss, Sweet och senare 70 tals disco...som gällde, senare var mest för ragga iofs
Sorry , va fn Stones lyssna man ju lite på och Bowie...Okidok, albumet är Sticky fingers med Rolling Stones.
Ingen fara, sorteras typ under 'useless information'Sorry , va fn Stones lyssna man ju lite på och Bowie...
Vad blev det för Squale då om man får fråga? Ruskigt nyfikenFn va snygg den är, är glad att den hamna hos dig, beställde en ny Squale själv igår, fast budget eg ej tillåter, men, men, frun var ej hemma o jag passa på att handla lite...
den mekaniska 38mm. inte ofta en klocka känns helrätt från första sekund men det här var en av dem. (obs bilden ljuger ang. färgerna, armbandet är typ olivgrönt.)
49 här.Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Precis fyllt 40.Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Är du säker på att det går?Det borde väl gå att sätta visarna från 42:an på 40:an? Är ju i princip samma urverk.
Fyllda 29 i Februari.Precis fyllt 40.
Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
49 år...Hur gamla är ni gubbar i tråden, har fått för mig att jag är ålderman med mina 46.
Zeppelin och nuvarande Greta Van Fleet!!NÅN måste ju gilla Led Zeppelin.... Hallåååååååå
Absolut, riktig rockhistoria när dom träffade rätt, men mycket var ganska kass också.NÅN måste ju gilla Led Zeppelin.... Hallåååååååå
Ser farlig ut den där Bläckisen.
Äsch ! Inget var kass mannenAbsolut, riktig rockhistoria när dom träffade rätt, men mycket var ganska kass också.
Självklart!NÅN måste ju gilla Led Zeppelin.... Hallåååååååå
En av favoriterna tyvärr..Vem vill bli av med sin Steinhart GMT ????
Nej, tar tillbaka kass för det var kanske lite väl.Äsch ! Inget var kass mannen
Pingade inte jag dig tidigare idag? Var väl nån i tråden som skulle sälja sin coke?Vem vill bli av med sin Steinhart GMT ????
Jo men personen ifråga har lyst med sin frånvaro.Pingade inte jag dig tidigare idag? Var väl nån i tråden som skulle sälja sin coke?
Edit: pepsi var det visst. @zzaphod var det
Ahh, ja då blir det svårt.Jo men personen ifråga har lyst med sin frånvaro.